جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که انقلاب از هر نقدی مبرا بوده و اگر هم مشکلی وجود دارد به دلیل بی تدبیری و ضعف مسئولان است، تصریح کرد: نباید ضعف مدیریتی در کشور را به پای انقلاب نوشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در نشستی با جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی استان، در بابل با اشاره این که دشمنی با نظام اسلامی در آستانه انتخابات از سوی جریان نفاق بیشتر شده است، گفت: دشمن همه امکانات تبلیغاتی و رسانه ای خود را به کار گرفته تا زمینه ای را برای کاهش حضور مردم در انتخابات پیش روی فراهم کند.

وی با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی موجب تقویت نظام و انقلاب در عرصه داخلی و بین المللی خواهد شد، افزود: در شرایط تحریمی امروز، دشمن با دروغ پراکنی و نسبت دادن مسائل و مشکلات به انقلاب می کوشد مردم را نسبت به نظام دلسرد کند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که انقلاب از هر نقدی مبرا بوده و اگر هم مشکلی وجود دارد به دلیل بی تدبیری و ضعف مسئولان است، خاطرنشان کرد: نباید ضعف مدیریتی در کشور را به پای انقلاب نوشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که هر جا مسئولان در مسیر انقلاب، رهبری و آرمان های نظام گام برداشتند، کشور در جهت پیشرفت و توسعه قرار گرفت، تصریح کرد: برخی مسئولان تنها شعار ولایت مداری سر می دهند، اما در عمل به گونه دیگر عمل می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسئولان ولایت مداری خود را در عمل ثابت کنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه اظهارنظر برخی از مسئولان بر خلاف شعارهایی است که از سوی آنها بیان می شود.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که راه برون رفت کشور از مشکلات امروز کشور تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: مسئولان به جای شعار دادن، با تفکر انقلابی و جهادی به دنبال رفع مشکلات باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به در پیش بودن یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی بر ضرورت فراهم کردن حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه بسیار خوبی برای نظام و انقلاب اسلامی خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم در انتخابات به شاخص های بیان شده از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری توجه کنند، بیان داشت: باید افرادی وارد مجلس شوند که درد آشنا، متعهد، متخصص، انقلابی و ولایی باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha