جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سلیمانی- نماینده طلاب کاشان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی گفت: مردم بهتر از برخی آقایان و مناسب تر از برخی خواص، پای این انقلاب ایستاده اند و باید برای این مردم کار کرد؛ چراکه دشمن نقشه های بسیاری برای کشور و مردم کشیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، نماینده طلاب منطقه کاشان در جلسه طلاب و فضلای کاشان، آران و بیدگل و نطنز که امشب در مسجد مصطفی خمینی (ره) قم برگزار شدبه ایراد سخن پرداخت و گفت: مسئولیت کمیسیون مطالبات مراجع و فرامین مقام معظم رهبری، کمیسیون تهذیب مجمع نمایندگان، عضویت در کمیسیون سیاسی نمایندگان، نائب رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان از مسئولیت هایی است که در این دوره مشغول به فعالیت در آن هستیم.

وی ابراز داشت: هماهنگی اسکان اساتید حوزه علمیه قم برای حضور در مشهد اردهال، معرفی وام برای صندوق های مختلف، بسترسازی تدریس برخی از فضلای کاشان در مدرس صاحب الزمان (عج)، عیادت از علما و بزرگان کاشان و ... بخشی از فعالیت ها بوده است.

نماینده طلاب منطقه کاشان خاطرنشان ساخت: تجلیل مردم کاشان از زحمات و خدمات آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان بسیار کاری مبارک بوده و ما نیز به سهم خود از زحمات امام جمعه کاشان کمال تقدیر و تشکر را داریم.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی تصریح کرد: از حضور نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، جناب آقای ساداتی نژاد در جلسه طلاب و فضلای منطقه کاشان نیز کمال تقدیر و تشکر را داریم و امیدواریم ادامه خدمت به مردم داشته باشند.

وی بیان داشت: از آیت الله نمازی خواستاریم از ظرفیت طلاب و فضلای کاشانی مقیم قم استفاده بیشتری بشود تا بتوانیم از این فرصت برای حضور این عزیزان در منطقه کاشان برای ارتقاء فرهنگ و دین استفاده نماییم.

نماینده طلاب منطقه کاشان اظهار داشت: مردم بهتر از برخی آقایان و مناسب تر از برخی خواص، پای این انقلاب ایستاده اند و باید برای این مردم کار کرد؛ چراکه دشمن نقشه های بسیاری برای کشور و مردم کشیده است.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی ابراز داشت: باید قدردان انقلاب و مردم بود تا بتوانیم نظامی قوی تر و مستحکم تر داشته باشیم.

همچنین در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، نماینده طلاب کاشان، آران و بیدگل و نطنز نیز به ایراد سخن پرداخت و گفت: وقتی طلاب باهم جمع می شوند، یقینا خیر و برکت خواهد داشت؛ مخصوصا همراه با حضور عالمی در مجلس باشد که این جلسه نیز به حضور آیت الله نمازی منور شده است.

وی اظهار داشت: بررسی مشکلات و معضلات طلاب و فضلای منطقه کاشان، از وظایف نمایندگان طلاب بوده و توان خود را در این راه گذاشته ایم.

نماینده طلاب منطقه کاشان ابراز داشت: یکی از کارهایی که امسال انجام دادیم، جمع آوری کمک برای اربعین اولی ها بوده که امسال نیز تعدادی از طلاب را به این زیارت اعزام نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی خاطرنشان ساخت: سلایق گوناگون جناحی وجود دارد؛ اما در دایره نظام و زیر خیمه ولایت قرار داریم و در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: خوشحالیم که در هفته قبل به پاس زحمات و جهاد هجرت گونه آیت الله نمازی به کاشان، مراسم نکوداشتی برای ایشان در کاشان برگزار شد و تقدیری از زحمات امام جمعه کاشان انجام شده است.

نماینده طلاب منطقه کاشان بیان داشت: کاشان مرکز استان نیست؛ اما در برخی از مسائل، بسیار پیشرفته بوده و از لحاظ فرهنگی نیز بسیار فعال بوده و در وضعیت مناسبی قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی اظهار داشت: اشخاصی که ادعای خدمت دارند، بیش از وضع موجود می توانند برای کاشان کار کرده و فعالیت داشته باشند.

یادآور می شود در این جلسه، آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان و سید جواد ساداتی نژاد، نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی نیز به ایراد سخن پرداختند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha