پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
برگزاري نشست بصيرت افزائي در مركز تخصصي نورالزهرا(س) ساري

حوزه/ کسانی که مسئول یا دارای چهره موجّه سیاسی هستند، نباید در اظهارات خودشان کاری کنند که عقیده و اعتقاد یک گروه از مردم، نسبت به دیگران بد شود، چرا که این بد بینی نوعی فتنه است و ملت را نسبت به آینده ناامید می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم خاتمی، مدیر مرکز تخصصی حوزوی نورالزهرا(سلام الله علیها) ساری، در جمع طلاب این مرکز بیان کرد: حوزه های علمیه  نقش مهمی در بصیرت افزایی مردم دارند.

مدیر مرکز تخصصی حوزوی نورالزهرا(سلام الله علیها) ساری، بصیرت را آگاهی علمی و عملی، همراه با نکته سنجی، درایت و فهم دانست و تصریح کرد: پایه اساسی بصیرت و معرفت، با نگاه توحیدی به جهان طبیعت بدست می آید.

وی، عقب نگه داشتن کشور از لحاظ اقتصادی، علمی و  برهم زدن اتحاد و انسجام ملی را سه حربه  اصلی دشمن دانست و افزود: با نگاه به حوادث و مسایل جهانی به روشنی درمی یابیم که دشمنان ملت ایران در صددند که دشمنی خود را با ایجاد تفرقه در میان صفوف ملت و از بین بردن یک پارچگی ملت ایران تحقق بخشند.

خاتمی اظهار کرد: اگر به وحدت و انسجام ملی نگاه کنیم، در فرایند آن یک نعمت الهی در جامعه اسلامی نمودار می شود و آن امنیت اجتماعی است و در راستای آن دولت می تواند بهتر و بیشتر و با هزینه کمتر به وظایف خود و برنامه های سازنده خود بپردازد.

مدیر مرکز تخصصی نورالزهرا(سلام الله علیها) ساری در پایان خاطر نشان کرد: کسانی که مسئول یا دارای چهره موجه سیاسی هستند، نباید در اظهارات خودشان کاری کنند که عقیده و اعتقاد یک گروه از مردم، نسبت به دیگران بد شود، چرا که این بد بینی نوعی فتنه است و ملت را نسبت به آینده ناامید می کند.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha