پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار سلامی

حوزه/ سردار سلامی، با بیان اینکه موج نفرت از آمریکا در جهان فراگیر شده است، گفت: به آمریکا میگوییم در مواجه با ملت ایران با ادبیات درست سخن بگویند! ما به‌اندازه شکستن چندین‌باره آنها قدرتمندیم و نگران هیچ‌چیزی هم نیستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در همایش طلایه‌داران امنیت و خدمت، پیرامون تحرکات رسانه‌ای دشمنان سخن گفت و از آمادگی کامل ایران برای مقابله همه‌جانبه با اقدامات دشمنان خبرداد.

وی با اشاره به افزایش قدرت ایران در جهان تصریح کرد: قدرت ما آن‌قدر زیاد است که همه می‌دانند گره‌ها بدون حضور جمهوری اسلامی ایران باز نخواهد شد.

سردار سلامی خطاب به مردم خوزستان، گفت: شما مردم غیور خوزستان، سمبل مقاومت قهرمانانه ملتی هستید که در ۴۰ سال گذشته اجازه مداخله دشمن در معادلات حساس کشور را نداده است.

وی ادامه داد : اینجا قبله ملت ایران بوده و سرزمینی است که رایحه دل‌انگیز شهادت و استقامت، مشام مجاهدین را عطرآگین می‌کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه «مردم» تکیه‌گاه و عنصر اصلی نظام هستند، گفت: اگر «اسلام»، «رهبر» و «مردم» سه عنصر اصلی قدرت انقلاب باشند، به‌یقین «مردم» تکیه‌گاه محکمی برای نظام اسلامی هستند.

سردار سلامی، با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال ضعف در بدنه کشور است، اظهارداشت: آنها می‌خواهند ضعفی را در بدنه کشور پیدا یا ایجاد کنند و به‌واسطه آن عرصه را بر مردم تنگ کنند؛ اما إن‌شاءالله به حول قوه الهی اجازه نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه دشمنان یک روزی می‌خواستند با تحریم بنزین مانع از فروش کشورها به ایران هستند، اما امروز می‌بینیم که خود یک صادرکننده بزرگ هستیم، اضافه کرد: امروز هم می‌خواهند با افزایش فقر در جامعه به مردم آسیب بزنند که إن‌شاءالله از پس این دسیسه هم بر خواهیم آمد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه موج نفرت از آمریکا در جای‌جای جهان فراگیر شده است اما بحمدالله ایران در مسیر خوبی قرار دارد، گفت: به آمریکا می گوییم در مواجهه با ملت ایران با ادبیات درست سخن بگویند، ما به‌اندازه شکستن چندین‌باره آنها قدرتمندیم و نگران هیچ‌چیزی هم نیستیم.

سردار سلامی در پایان تأکید کرد: ما کشور را به سمت جنگ نمی‌بریم، اما از هیچ جنگی هم نمی‌ترسیم و «فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغالِبُونَ».

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha