پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر مدرسه معصومیه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم گفت: بی شک برگزاری یادواره های شهدا در مدارس علمیه و به طور کلی در سطح جامعه توأم با برکات معنوی بسیاری است.

حجت الاسلام و المسلمین علی قنواتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: یکی از الطاف خفیه الهی و از جمله نعمات بزرگ و شاخص پروردگار برای ما طلاب و فضلای حوزه و به طور کلی جامعه اسلامی این است که در دوره و زمانه ای زندگی می کنیم که حکومت یک حکومت اسلامی است و به واسطه این نعمت بزرگ ما از نعمت های فراوان دیگری بهره مند هستیم.

وی افزود: نعمت تحقق دین و اجرای احکام الهی در چنین حکومتی از برکت مجاهدت شهدا و ثمره ی مبارک خون های مطهری است که در این نهضت و انقلاب بر زمین ریخته شده و انشاالله اگر بناست این جریان نورانی و مبارک ادامه یافته و به ظهور حضرت ولی عصر(عج) متصل گردد، لازمه اش زنده نگه داشتن یاد شهدا و به طور شاخص برگزاری همین یادواره های شهداست.

این مدیر حوزوی که در مراسم یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی شرکت کرده بود، همچنین گفت: این توفیق را یافتیم که در یادواره شهدای مدرسه حقانی که خدمات بزرگی این مدرسه نسبت به انقلاب داشته و بزرگان بسیاری در آن مشغول به تحصیل و تدریس و تربیت طلاب بوده اند، شرکت کرده و از بیانات ارزنده علامه مصباح یزدی به عنوان عمار امام و رهبری بهره مند شویم.

وی بیان داشت: امیدواریم که این رویه مبارک در برگزاری این یادواره ها، همچنان با قوت بیشتر در سطح مدارس علمیه به اجرا درآید که قطعاً اهتمام در این زمینه برکات و دستاوردهای معنوی بسیاری برای حوزه های علمیه و نیز جامعه اسلامی به همراه دارد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha