جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
لائینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، مقاومت را مهم ترین راهبرد ملت ایران در مقابله با آمریکا است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت خود، آمریکا را به زانو در خواهند آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران پنج شنبه شب در بیست و سومین یادواره شهید مجتبی علمدار در ساری با اشاره به این که انقلاب اسلامی تحولی عظیم در جهان به وجود آورد، گفت: در بهمن سال 57 حکومتی مبتنی بر دین و حضور مردم پایه گذاری شد.

وی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران با تقدیم شهدای بسیاری از انقلاب و نظام دفاع و حراست کردند، افزود: شهدا با خون پاک خود آینده انقلاب و نظام را تضمین کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که امروز هر چه داریم به برکت خون های پاک شهدا است، خاطرنشان کرد: این انقلاب با خون پاک این شهدا به پیروزی رسید و  در ادامه پایه های آن مستحکم شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که امروز یکی از مهم ترین وظایف همه ما به ویژه مسؤولان ادامه راه شهدا است، تصریح کرد: باید در همان مسیری که شهدا آغاز کردند حرکت کنیم تا بتوانیم پاسخگوی این قهرمانان در آخرت باشیم.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که دشمنی با انقلاب اسلامی از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته است، بیان داشت: این دشمنی امروز پس از چهل سال از عمر انقلاب همچنان پابرجاست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، مقاومت را مهم ترین راهبرد ملت ایران در مقابله با آمریکا است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت خود، آمریکا را به زانو در خواهند آورد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که کنار آمدن با آمریکا به معنای پذیرش شکست و ذلت در برابر این کشور مستکبر است، بیان داشت: اگر می خواهیم انقلاب و آرمان های شهدا را حفظ کنیم باید در برابر زیاده خواهی های آمریکای جنایت کار بیاستیم.

وی با اشاره به این که دشمن از همان روز نخست دشمنی با انقلاب اسلامی را آغاز کرد، افزود: ملت بزرگ ایران با هوشیاری و بصیرت در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان ایستادند و از اصل انقلاب و نظام دفاع و حراست کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه برخی ها با هر شیوه ای به دنبال جلب آرای مردم هستند، گفت: امروز باید راهبرد ما برای مقابله با دشمن بازدارندگی باشد.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز و به برکت هدایت های مقام معظم رهبری در عرصه نظامی و دفاعی کشورمان به پیشرفت های بسیار خوبی دست پیدا کرده است، افزود: همین پیشرفت ها که با تکیه بر توان داخلی به دست آمده، عامل بازدارندگی برای کشورمان خواهد بود.
     

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha