جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تسلیت مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان به رهبر معظم انقلاب و ملت ايران

حوزه/مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان شهادت «سردار قاسم سلیمانی» فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، در پیشهادت «سردار قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی در حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بین‌المللی بغداد، مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان، پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَنًا وَإِنَّ اللَّهَ لَهُوَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ . لَیُدْخِلَنَّهُمْ مُدْخَلًا یَرْضَوْنَهُ وَإِنَّ اللَّهَ لَعَلِیمٌ حَلِیمٌ

آنان که در راه رضای خدا، از وطن هجرت کردند و در راه دین خدا کشته شدند و یا مرگشان فرا رسید، البته خداوند، رزق و روزی نیکوئی در بهشت ابد نصیبشان می کند که همانا خداوند بهترین روزی دهندگان است. (سوره حج، آیات 58 ، 59)

حادثه تلخ و تأسف بار شهادت «سردار قاسم سلیمانی» فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» و همراهانشان در حمله تروریستی آمریکای جنایتکار به وسیله ی بالگردهای آمریکایی به خودرو حامل این سردار بزرگ و همراهانش در فرودگاه بین‌المللی بغداد در بامداد امروز(جمعه)، دلهای ما را غمگین و اندوهبار کرد.

این حادثه نشانه ترس و شکست مزدوران شیطان صفت و پلیدی است که هر روز با ترفندهای مختلف، دشمنی خود را نسبت به ملت شهید پرور ایران آشکار می سازند .

اما آنها به خوبی می دانند ملت همیشه بیدار و حاضر در دفاع از خاک و میهن خود هرگز در برابر توطئه های موذیانه ی آنها ساکت نخواهند نشست و این اقدام شرمانه و ظالمانه ی آنها را بی جواب نخواهند گذاشت.

مدیر، کارکنان و مسئولان و طلاب حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان این حادثه دلخراش را محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، خانواده داغدیده ی این عزیزان و ملت شریف ایران را تسلیت می گویند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha