پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ نشست جمعی از اساتید حوزه با حضور آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی

حوزه/حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی بیان داشتند: شهادت مجاهد بزرگ و تعدادی از هم رزمانش به ویژه شهید ابو مهدی المهندس را به آزادمردان جهان و ملت غیور و شریف ایران و خانواده محترم آنان تسلیت می گویم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن پیام حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به مناسبت شهادت سردار شهید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به این شرح است:

باسمه تعالی

با تاسف و تاثر فراوان شهادت سردار بزرگ اسلام،مجاهد سرافراز،سپهبد حاج قاسم سلیمانی را دریافت نمودم.

شهیدی که دوران زندگی خود را وقف اسلام و خدمت به مردم و پاسداری از ارزش های اسلامی نمود؛ آن شهید سعید از عاشقان و دلباختگان حضرات معصومین به ویژه سالار شهیدان حضرت سید الشهدا علیهم السلام بود،که با پیروی از مکتب نورانی اهل بیت در نبرد با دشمنان اسلام و تروریست های خائن و کج اندیشان مذهبی در صف اول مبارزه بود .

هنر مردان خدا اینست که از این زندگی زودگذر و فانی استفاده ابدی و جاودانی نموده و جان خود را تقدیم ذات ربوبی نمایند. 《طوبی لهم و حسن ماب 》

شهادت این مجاهد بزرگ و تعدادی از هم رزمانش به ویژه شهید ابو مهدی المهندس را به آزادمردان جهان و ملت غیور و شریف ایران و خانواده محترم آنان تسلیت می گویم .

نصرت اسلام و عزت و سرافرازی ملت عزیز را در ظل عنایات حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف از خداوند متعال مسئلت دارم .

۷ جمادی الاولی ۱۴۴۱

لطف الله صافی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha