چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
نشست شورای هماهنگی نهادهای حوزوی خوزستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور ، مدیر حوزه‌های علمیه خوهران کشور

حوزه/ پحجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پورمدیر حوزه های علمیه خواهران در پیامی، شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور مدیر حوزه های علمیه خواهران،‌در پی شهادت سردار سلیمانی به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت سردار رشید اسلام سرباز مخلص ولایت بزرگ مرد عالم اسلام و مدافع حریم ولایت و اهل‌بیت (علیهم السلام) شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا،  مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) علما و مراجع بزرگوار (دامت برکاتهم)، ملت غیور و شهید پرور ایران اسلام (ایدهم الله) و تمامی آزادگان جهان تسلیت عرض می نمایم.

بدون تردید کسی که عمری را در کنار شهدا نفس بکشد و نفسش شهید پرور گردد، حق است که روزی آسمانی شود و آسمان و زمین شهادتش را تبریک و تسلیت بگویند.

آن شهید والا مقام که در روز جمعه مابین ولادت عقیله بنی هاشم سلام الله علیها و شهادت بانوی بانوان عالمین حضرت صدیقه اطهر زهرای مرضیه سلام الله علیها به آرزوی دیرین خود رسید و به سید و سالار شهیدان پیوست با خون خود نهالی نو در یاری مظلومان عالم کاشت.

دشمن بزدل و زبون با به شهادت رساندن این سردار بزرگ و محبوب قلوب مظلومین عالم و ملت بزرگ ایران و یار و همرزمش شهید گرانقدر ابو مهدی المهندس بار دیگر خباثت خود را نشان داد اما غافل از آنکه دوملت بزرگ ایران و عراق تحت لوای اهل بیت علیه السلام دارای سرنوشت مشترک بوده و در راه اعتلای کلمه الله و بقای اسلام ناب از نثار خون عزیزترین فرمانده هان خود دریغ نمی‌کند چرا که با ریخته شدن خون این عزیزان اسلام محکم تر و قویتر از همیشه خواهد شد .

حاج قاسم عزیز که به خوبی لقب سردار رشید اسلام و مالک اشتر ولایت را داشت سالیانی در جبهه های حق علیه باطل با همرزمان شهیدش همراه بود و در مبارزه با تروریسم از دو ملت بزرگ ایران و عراق دفاع نمود و آمریکای زبون را در منطقه و جهان به حقارت کشید و به آنچه آرزویش بود رسید و به لقاءالله پیوست.

دشمنان زبون به ویژه آمریکای جنایتکار بداند با رفتن سرداران رشید اسلام همچون حاج قاسم سلیمانی هیچگاه راه سرخ شهادت و یاری مستضعفین عالم متوقف نخواهد شد .

حوزه‌های علمیه خواهران ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان بر ادامه راه آنان تا غلبه حق بر باطل تاکید می‌کند و بر این باور است که ان شاءالله بزودی رزمندگان دلیر و غیور اسلام پاسخی سخت و دندان‌شکن به این جنایت خواهد داد.

عبدالکریم بهجت پور

مدیر حوزه های علمیه خواهران

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha