دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه تهران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان تهران طی پیامی به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، گفت: این مصیبت عظمی جز با انتقامی سخت از دشمنان و دعا و تلاش برای ظهور منتقم خون همه مظلومان و پاسداری از خون پاک و ادامه راه و شهادت در مسیر آرمانهایش تسلی نخواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران، به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده پرافتخار و شجاع نیروی قدس سپاه، به همراه چند تن از فرماندهان و رزمندگان حشدالشعبی قهرمان عراق، پیامی صادر کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر وبدلوا تبدیلا.

شهادت ابر مرد صحنه های سخت جهاد ورزم وسردار سرافراز و جان برکف وبی نظیر جبهه مقاومت، همه رزمندگان وبسجیان و آزادگان عالم وبیش ازهمه رهبر حکیم و نستوه و مقتدای آن سرباز فداکار که ماتم نشین مالک اشتر خود گردیده اند را در غصه و ماتم فرو برده است اما برای کسانی که سالیان و حتی روزهایی توفیق حضور در رکاب این فرمانده مخلص و متواضع و دلیر را داشته اند تحمل این داغ بسیار جانسوز و جانکاه است و قلبشان را از سینه  بیرون می آورد.

گرچه حاج قاسم عزیز ما بارها و بارها در عملیات‌های رمضان و بدر و خیبر و والفجر ۸ و... و در دهها سال حضور در جبهه مقاومت جان عزیزش را در طبق اخلاص گرفته و شهید زنده بود ولی رفتار وسلوک و ولایتمداری و آرامش و خلوص مثال زدنی این سردار بسیجی برای سربازان و همرزمانش مایه آرامش و ثبات قدم بود. او پدر صبور فرزندان شهدا و پناه رزمندگان و داغدیدگان بود.

این جنایت ددمنشانه اوج کینه و بغض دشمنان خبیث انقلاب بویژه شیطان بزرگ را نشان داد. این مصیبت عظمی جز با انتقامی سخت از دشمنان و دعا و تلاش برای ظهور منتقم خون همه مظلومان و پاسداری از خون پاک و ادامه راه و شهادت در مسیر آرمانهایش تسلی نخواهد یافت.

خون پاک این سردار شهید، همه رزمندگان جبهه مقاومت و همه حوزویان را حاج قاسمی فداکار وسرباز امام خامنه ای عزیز خواهد ساخت و تا نابودی کامل دشمنان پلید خواهد جوشید. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha