یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهادت سردار سلیمانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت مقاوم و مسلمان جهان تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد،‌ حجت الاسلام و المسلمین عاملی در پیامی شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت مقاوم و مسلمان جهان تسلیت گفت.

وی در این پیام آورده است: شهادت سردار سرافراز اسلام و مجاهد فی سبیل‌الله سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه و همرزم رشیدش حاج ابومهدی مهندس به دست دولت تروریست و خونخوار آمریکا بر امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و نائب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای حفظه‌الله و ملّت‌های ایران و عراق و همه مستضعفین عالم تبریک و تسلیت باد.

مدیر حوزه علمیه خراسان شهادت ایشان را نشانه دیگری از ذلّت و سقوط جبهه استکبار دانسته و این شهادت پر افتخار را ثمره دهه‌ها مجاهدت خالصانه این سرداران دلاور و مخلص اسلام و انقلاب عنوان کرده است که جوشش خون پاکشان، تضمینی برای حیات و بالندگی جبهه مقدّس مقاومت تا فتح نهایی –نابودی آمریکا و اسرائیل- و رهایی ملّت‌های منطقه و برپایی تمدّن نوین اسلامی تحت لوای نصر حضرت صاحب‌العصروالزمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف خواهد بود ان‌شاءالله...

وی ابراز کرده است: حوزه علمیه خراسان این جنایت کور و بزدلانه را قویاً محکوم نموده و ضمن اعلام همدردی با قائد عظیم‌الشأن حضرت امام خامنه‌ای سلّمه‌الله‌تعالی و تمامی ملّت‌های مظلوم منطقه که سوگوار این فقدان جانکاه هستند، اعلام می‌نماید که همچون همیشه سرباز وفادار رهبری و رهروی شهدای عزیزمان بوده و منتظر انتقام سخت این خون‌های پاک می‌باشد. وَ مَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْها إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha