دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیانیه

حوزه/ در بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان آمده است: سردارسرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی اجر چهار دهه مجاهدت مخلصانه و شجاعانه درمیدان های مبارزه باشیاطین راگرفت و به آرزوی چندین ساله خود رسید و خون پاک او بدست ناپاک ترین آحاد بشر برزمین ریخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام،حاج قاسم سلیمانی به دست شقی ترین انسان های روی زمین، پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا/در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند ـ و در راه او شربت شهادت نوشیدند ـ و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

سردارسرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی اجر چهار دهه مجاهدت مخلصانه و شجاعانه درمیدان های مبارزه باشیاطین راگرفت و به آرزوی چندین ساله خود رسید و خون پاک او بدست ناپاک ترین آحاد بشر برزمین ریخته شد.

جهان اسلام برخود می بالد که چنین برجستگانی را تربیت نموده که خواب راحت را ازچشمان سردمداران استکبار ربوده بودند وبامجاهدت های خود تمام مکر وحیله دشمنان اسلام رادرنطفه خفه می کردند و با اضمحلال داعش نقشه شوم آنها را که می خواستند بر منطقه مسلط شوند و ضربه به پیکره اسلام و وحدت بین مسلمان بزنند را نقش برآب کردند و مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

خون پاک این شهید والا مقام و همراهانش تبدیل به امواج اقیانوس خواهد شد و جان تازه ای به مقاومت خواهد داد و انگیزه بیشتر در جهت ادامه خط مقاومت.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان با اعلام انزجار و محکومیت شدید اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن سردار بزرگ اسلام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و تعدادی از همراهان ایشان به ویژه مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس، عروج این عزیزان را به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha