جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار محمدرضا نقدی

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کاخ سفید یا همین امروز شروع به برچیدن پایگاه‌های خود کند یا برای سربازانش سفارش تابوت بدهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اهواز، سردار محمد رضا نقدی، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هویزه در این شهرستان در واکنش به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه توسط تروریست‌های آمریکایی اظهار داشت: کاخ سفید یا همین امروز شروع به برچیدن پایگاه‌های نظامی خودش از منطقه اسلامی کند و یا برود بازار برای سربازان خودش تابوت سفارش بدهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رژیم صهیونیستی یا چمدان‌های خودشان را می‌بندند و به کشورهای اروپایی که از آنجا آمدند، برمی‌گردند یا منتظر ضرب شست امت اسلام بمانند. انتخاب با خودشان است، ما دوست نداریم خون‌ریزی بشود. خودشان انتخاب کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امت اسلامی می داند که تا زمانی که رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های نظامی و جاسوسی آمریکا در کشورهای اسلامی است، امت اسلامی آرامش نخواهد دید.

سردار نقدی بیان کرد: امت اسلامی به دنبال نجات خود از شر رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار هستند، فکر می‌کنند با زدن و کشتن کار تمام می‌شود، از تاریخ درس نگرفتند و تجربه کسب نکردند که با هر ترور چه پاسخ سختی گرفتند.

وی عنوان کرد: پیروزی‌های بزرگ در انتظار ملت اسلامی است، این خون‌ها پایگاه‌های شیطان را از این منطقه برچیده و رژیم صهیونیست را از روزگار محو می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما آماده ایم و لحظه شماری می‌کنیم. در این صحنه پیرها از جوانان و جوانان از پیرها سبقت می‌گیرند، آنها مصیبت زده از این هستند که چرا سال‌ها در بین شهیدان بودند و شهادت نسیبشان نشده است.

سردار نقدی اظهار کرد: شهید علم الهدی و یارانش در راه عرصه شهادت گام گذاشتند و امروز الگو و اسوه جوانان ما هستند.

وی تصریح کرد: امریکا و رژیم صهیونیست ببینند که امت اسلامی در خون خواهی این شهدا انتقامی را از شما خواهند گرفت که برای ابد در تاریخ بماند.

سردار نقدی عنوان کرد: امروز جوانان پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه، بحرین و ایران همه در میدان این نبرد از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: روزی شهید علم الهدی و یارانش با دست خالی در برابر دشمن جنگیدن در آن زمان تفکر ما غریب بود اما امروز تفکر ما نه تنها در جهان اسلام بلکه سرزمین‌های غیر اسلامی نیز تحت تاثیر قرار داده است و همه ملت‌ها در صحنه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    0 0
    روحت شاد سردار قلب ها بایستی انتقام خون برادر شهیدمان از مزدوران و نفوذی های وطن فروش دوتابعیتی داخلی هم گرفته شود.