شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/  حضور مردم همدان در سالروز حماسه 9 دی

حوزه/ مردم همدان امروز پس از نماز عبادی ـ سیاسی جمعه با برگزاری راهپیمایی ضمن اعلام انزجاز از اقدام تروریستی آمریکا، از فعالیت های سردار سرافراز سپاه اسلام و فرمانده بی نظیر تجلیل خواهند کرد.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، تاکید کرد: قطعا این اقدام تروریستی استکبار جهانی بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان، قدردان خدمات و زحمات این سردار بزرگ اسلام می‌باشند و لذا امروز پس از نماز عبادی، سیاسی جمعه، با برگزاری راهپیمایی با عنوان «خشم انقلابی مردم دارالمومنین همدان»، ضمن اعلام انزجاز خود از اقدام تروریستی دولت آمریکا، از فعالیت های این سردار سرافراز سپاه اسلام و فرمانده بی نظیر نیز تجلیل خواهند کرد.

حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به اینکه این راهیپمایی در شهرستان‌های استان هم بعد از نماز جمعه برگزار خواهد شد، ابراز داشت: مراسم راهپیمایی در شهر همدان از حسینیه حضرت امام خمینی(ره) بعد از نماز جمعه آغاز خواهد شد و تا خیابان شریعتی این راهپیمایی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha