سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شهید سردار سلیمانی

حوزه/ دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان اعلام کردند که مردم انقلابی پاکستان امروز بعد از نماز جمعه در سراسر کشور، با حضور در تظاهرات ضد آمریکایی ـ صهیونیستی، یاد و خاطرۀ سردار سلیمانی را گرامی خواهند داشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، عارف حسین رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان اعلام کردند که مردم انقلابی پاکستان امروز بعد از نماز جمعه در سراسر کشور، با حضور در تظاهرات ضد آمریکایی ـ صهیونیستی، یاد و خاطرۀ سردار سلیمانی را گرامی خواهند داشت.

در اعلامیه جداگانه از سوی این دو نهاد سیاسی و دانشجویی آمده است که شهادت دو سردار بزرگ اسلام را به ملت اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم، آمریکا باید بدانند با این اقدام جنگ جدید را شروع کرده که به ضرر استعمار جهانی خواهد شد.

همچنین در ادامه گفتند در پی حمله تروریستی جلادان شیطان صفت و پلید آمریکایی -  صهیونیستی در فرودگاه بغداد سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه جمعی از عاشقان فی سبیل الله به ویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس به فیض شهادت نائل آمدند، مردم همیشه در صحنه پاکستان با حضور در تظاهرات در سراسر کشور نفرت خود را نسبت به آمریکا اعلام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha