پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین مروی گفت: از دست دادن سلیمانیِ کبیر برای جهان اسلام و بلکه جهان بشریت یک خسارت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، با صدور پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام تولیت آستان قدس رضوی به این شرح است:

محضرمبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی

با سلام و تحیات؛

شهادت سردار رشید و بلندآوازه جهان اسلام خادم الرضا(ع) حاج قاسم سلیمانی را که تمثال حقیقی مقاومت و جهاد در راه خدا بود، همچنین شهادت حاج ابومهدی المهندس فرمانده شجاع بسیج مردمی عراق و دیگر همراهان را به پیشگاه مقدس حضرت ولی‌عصر اروحنا فداه، به محضر حضرتعالی و به همه دلداگان خط نورانی مقاومت در جوار حضرت رضا(ع) تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

اخلاص و رشادتهای آن مجاهد کم‌نظیر، یادآور دلاوری‌ها و از جان‌گذشتگی‌های مجاهدان صدر اسلام و بزرگانی همچون مالک اشتر بود. آن بزرگمرد جهاد و مقاومت در شب جمعه شب زیارتی مولایش اباعبدالله(ع) به آرزوی دیرینش شهادت دست یافت و به لقاء همرزمان شهیدش شتافت.

از دست دادن سلیمانیِ کبیر برای جهان اسلام و بلکه جهان بشریت یک خسارت است. بشریت، امنیت و رهایی از چنگال تروریزم تکفیری را مدیون فداکاری سلیمانی و همرزمان اوست. دامنه مجاهدت‌های سردار رشید اسلام و همسنگران او در جبهه مقاومت تحت زعامت رهبر مقتدر انقلاب اسلامی، همه نقشه‌های خبیثانه آمریکا و رژیم صهیونیستی را در این سالها به باد داد، نقشه شوم تجزیه کشورهای اسلامی و تولد خاورمیانه آمریکایی عقیم ماند، ‌کشورهای اسلامی یکپارچه ماندند و سایه نحس تروریزم دست‌ساز آمریکا و اسرائیل از سر بلاد اسلامی رفع شد.

درنده‌خویان آمریکایی، دیشب به انتقام داعش و برای خوش‌رقصی نزد اراذل و اوباش کودک‌کش صهیونیست دست به این جنایت زدند، اما بشارت جنابعالی مبنی بر انتقام سخت از این جنایتکاران سبوع مایه شفاء قلوب مؤمنین و همه مجاهدان راه خدا خواهد بود.

باذن الله و با هدایت حکیمانه حضرتعالی، شجره طیبه مقاومت با خون این بزرگان پرثمرتر خواهد شد و تعجیل در نابودی مستکبران را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha