چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله شاهچراغی - سمنان

حوزه/ آیت الله شاهچراغی گفت: صهیونیسم خبیث بداند شهادت سردار مقاومت اسلامی زنگ زوال سریع‌تر رژیم اشغالگر را زودتر از سال ۲۰۲۵ به صدا درخواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: سردار سرافراز جهان اسلام «سپهبد قاسم سلیمانی» که فروغ چهره‌اش به روشنایی خورشید، غرورش به غرور قله‌ها، جوششش به فوران چشمه‌ها، توفندگی‌اش به تپش اقیانوس‌ها، لطافتش به لطافت گلبرگ لاله‌ها و سخاوتش به ریزش بهاران ابرها می‌ماند به لقاءالله پیوست و با آسمانیان مصاحب شد، شهادت این یار صدیق و بازوی پرتوان مقام معظم رهبری را از سوی مردم شهیدپرور و انقلابی، علما و روحانیت، حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه و همه مجاهدان فی سبیل‌الله، رزمندگان، خانواده معظم شاهد استان سمنان به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جبهه مقاومت اسلامی و همسر فداکار و بیت مکرم و معزز ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

در ادامه این پیام آمده است: آری، سلیمانی نماد وحدت و اتحاد جهان اسلام بود و خون پاکش افق‌های جدیدی را برای وحدت بیشتر جهان اسلام خواهد گشود، جبهه مقاومت اسلامی و جهان، انتقام حاج قاسم و ابومهدی المهندس را با فتح قدس شریف خواهند گرفت و جهان بدون آمریکا را تجربه خواهند کرد.

در این پیام می‌خوانیم: امروز انتقام خون حاج قاسم سلیمانی یک مطالبه اسلامی است نه ایرانی، حاج قاسم بنیان‌گذار هسته‌های مقاومت بین‌المللی اسلامی در دوران اخیر بود و همه آزادی خواهان جهان، خونخواه خون پاک و تاریخ‌ساز او خواهند بود و صهیونیسم خبیث بداند شهادت سردار مقاومت اسلامی زنگ زوال سریع‌تر رژیم اشغالگر را زودتر از سال ۲۰۲۵ به صدا درخواهد آورد.

در ادامه این پیام آمده است: این‌جانب به تأسی از رهبر فرزانه انقلاب مجدداً شهادت این اسوه شجاعت و تقوای را به ملت ایران اسلامی تسلیت عرض نموده، رحمت واسعه الهی و مصاحبت با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای آن شهید والامقام و همراهان شهیدش و صبر جمیل و اجر جزیل را برای خانواده معظم ایشان و همه رزمندگان اسلام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت دارم. دوام سلامت و عزت و سربلندی و اقتدار آن رهبر عالی‌قدر را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha