پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردارعلی فدوی

حوزه/ سردار فدوی گفت: بیش از ۴۰ هزار پاسدار در طول ۴۱ سال گذشته به شهادت رسیدند ولی به طور حتم شهادت سپهبد سلیمانی مضاعف‌تر از شهادت همه شهدای قبلی برای پاسداران انقلاب اسلامی انگیزه بیشتری را ایجاد می‌کند که پیروزی‌های بیشتری را رقم بزنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گفت‌وگویی با شبکه خبر ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم قریب به ۴۰ سال منتظر شهادت بود. این لحظه زیبا برای هر کسی پیش بیاید به معنای بالاترین عاقبت بخیری است و طبق وعده خدا در اعلی علیین قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به آشنایی خود با سردار قاسم سلیمانی تصریح کرد: قریب به ۴۰ سال این افتخار وجود داشت با شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی آشنا باشم. وی در سال‌های قبل از جنگ به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشت.

سردار فدوی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی در همه روزهایی که شرارت‌های شیطان بزرگ توسط عواملش در گوشه و کنار کشور اتفاق می‌افتاد، حضور داشت. سپس با شروع جنگ تحمیلی و هجوم همه جانبه ارتش بعثی عراق به مرزهای ایران که علی رغم تمام کمبود تجهیزات زیبایی بی نظیری آفریده شد سردار سلیمانی نقش آفرینی به یاد ماندی ایفا کرد.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی بعد از دوران جنگ در بیش از ۲۲ سالی که در فرماندهی نیروی قدس حضور داشت یک شاخصه اساسی را همواره همه آدم‌ها در مورد این شهید می‌دیدند؛ یک اینکه پاسدار انقلاب اسلامی بود و برای اینکه تکلیف را در حد اعلی انجام دهد همواره برای شهادت آماده بود. حاج قاسم همیشه احساس می‌کرد که چرا از امثال شهید خرازی، حاج همت، حاج احمد کاظمی، مهدی باکری و شهدای دیگر عقب افتاده است و حاج قاسم به مثابه یارانی که قبل از او رفتند و شهید شدند دائم می‌گفت من منتظر شهادت هستم و خدا نصیبی که برای مجاهدان راه خدا وعده داده بود نصیبش کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: به مانند همه امور خیری که خداوند درباره خیرات بعدی‌اش مژده داده است، امام ما، امام خامنه‌ای نیز در پیام خود که برای شهادت حاج قاسم سلیمانی صادر فرمودند، چند وعده را در خیرات این شهادت مطرح کردند؛ اول اینکه پیروزی قطعی در انتظار راه مجاهدان راه خدا در کل انقلاب اسلامی بشارت مهمی است که حضرت آقا فرودند. همچنین تدوام خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعف یک وعده بعدی است.

سردار فدوی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری چند پیام برای خبیثانی مثل شیطان بزرگ که دشمنی با انقلاب اسلامی را ۴۰ سال تداوم دادند مطرح کردند و فرمودند ادامه راه مبارزه برای جنایتکاران سخت‌تر است و پیروزی نهایی برای جنایتکاران خیلی تلخ‌تر است.

وی افزود: بیش از ۴۰ هزار پاسدار در طول ۴۱ سال گذشته به شهادت رسیدند ولی به طور حتم شهادت سپهبد  سلیمانی مضاعف‌تر از شهادت همه شهدای قبلی برای پاسداران انقلاب اسلامی انگیزه بیشتری را ایجاد می‌کند که پیروزی‌های بیشتری را رقم بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha