جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ بنابر اعلام روابط عمومی کل سپاه، آیین های تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهانش پس از ورود به خاک کشورمان، در مشهد مقدس، تهران و کرمان با حضور آحاد ملت قدرشناس وشهید پرور ایران اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، بنابر اعلام روابط عمومی کل سپاه آیین های تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهانش پس از ورود به خاک کشورمان در مشهد مقدس، تهران و  کرمان که با حضور آحاد ملت قدرشناس وشهید پرور ایران اسلامی برگزار خواهد شد، به شرح زیر می باشد:

مراسم تشییع پیکر فرمانده دلاور جبهه مقاومت و همرزمانش در مشهد مقدس، صبح روز یکشنبه (15 دی ماه) در جوار بارگاه منور و ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می شود.

همچنین مراسم تشییع در تهران، صبح روز دوشنبه(16 دی ماه) برگزار می شود و سپس پیکر مطهر این سرباز امت و ولایت به کرمان منتقل خواهد شد.

صبح روز سه شنبه(17 دی ماه) نیز پیکر سردار بزرگ و پرافتخار اسلام در کرمان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

جزئیات آیین های ترحیم سپهبد قاسم سلیمانی متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین طبق اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد، تشییع پیکرهای پاک سرداران شهید اسلام، صبح فردا شنبه ۱۴ دی در بغداد انجام و بنا به درخواست آحاد مردم عراق، پیکرهای مطهر در شهرهای مقدس کربلا و نجف نیز تشییع و سپس عصر فردا به تهران انتقال خواهند یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha