چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
آمریکا و داعش

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: آمریکایی ها که همیشه دم از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم می زنند با این جنایت خود نشان دادند که ارباب و صاحب اصلی داعش اند و می خواهند دوباره آتش تفرقه و اختلاف را در جهان اسلام شعله ور کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی شامگاه امروز در مراسمی که به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام؛ حاج قاسم سلیمانی با حضور روحانیون و طلاب کردستانی در حوزه علمیه این استان برگزار گردید، اظهار داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و چندی دیگر از رزمندگان جبهه مقاومت توسط ارتش تروریستی آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل حقایق بسیار بزرگی را برای جهانیان روشن کرد.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان مالک اشتر ولایت در این چند ساله به عنوان بزرگمرد مبارزه با تروریست و داعش در منطقه و جهان برای همه نامی آشنا بود.

وی ادامه داد: بی شک برنامه شهادت سردار سلیمانی و دیگر همرزمانش توسط آمریکا توطئه ای برای دادن جانی دوباره به داعش و دیگر گروه های تروریستی در منطقه است، زیرا سردار سدی بزرگ در مقابل جریان های تروریستی در منطقه بود و این مسئله هیچ به مذاق آمریکا و دیگر صاحبان داعش خوش نمی آمد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان بیان داشت: آمریکایی ها با این جنایت گمان می کنند جبهه مقاومت تضعیف خواهد شد، ولی بدانند که این عمل ننگین و ضدبشری آنان نه تنها خللی در روند مبارزات جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد، بلکه روند فروپاشی اسرائیل غاصب را تسریع می بخشد.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: آمریکایی ها که همیشه دم از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم می زنند با این جنایت  نشان دادند که ارباب و صاحب اصلی داعش اند و می خواهند دوباره آتش تفرقه و اختلاف را در جهان اسلام شعله ور کنند.

دریایی عنوان داشت: شهادت سردار سلیمانی و خون مطهر وی و همرزمانش بی شک گریبان دشمنان اسلام و بشریت را خواهد گرفت و به زودی شاهد آزادسازی قدس شریف از دست متجاوزان خواهیم بود.

وی ادامه داد: از سویی دیگر آمریکایی ها ثابت کردند که هیچ پایبندی نه به حقوق بشر دارند نه به قوانین بین المللی و نه به عهدنامه ها و برجام و امروز به سخنان رهبر معظم انقلاب رسیدیم که فرمودند که آمریکایی ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان در پایان گفت: بی گمان فرزندان ایران اسلامی و جبهه مقاومت به فرموده امام خامنه ای به زودی انتقام سختی را از بانیان این جنایت بزرگ ضدبشری خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha