پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر/ اقامه عزا شهادت سپهبد سلیمانی در حسینیه امام خمینی همدان

حوزه/ فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: بزرگترین درس شهادت شهید سلیمانی این است که نباید به این راهی که می‌رویم شک کنیم و او امروز با شهادت خود این موضوع را به همه ما ثابت کرد که مقاومت راهگشا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان، شب گذشته در مراسم شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه باید از مردم همدان به دلیل حضور پرشور در راهپیمایی امروز تقدیر ویژه ای به عمل آوریم، اظهار داشت: آنچه از شرایط زمان فعلی مشخص است، ارتش امام زمان(عج) در حال شکل گیری و جذب سربازان خود است و سپهبد سلیمانی نیز به جمع این سربازان پیوست.

وی افزود: اگر به درستی به حوادث ۴۰ ساله گذشته نگاه کنیم، عهد شکسنی و بدعهدی ها آمریکا بارها ثابت شده است، اما متاسفانه، برخی هنوز نسبت به این موضوع شک دارند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، سردار سلیمانی را نمونه یک فرمانده کامل عنوان کرد و گفت: سپهبد سلیمانی خود را وقف نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده بود و در این راه از هیچ خدمتی فروگذار نبود.

وی تصریح کرد: بزرگترین درس شهادت شهید سلیمانی این است که نباید به راه مقاومت شک کنیم.

سردار مجیدی با تاکید بر اینکه آمریکا مصداق بارز پلیدی است، یادآور شد: گاهی خون شهید برای از بین بردن شک لازم است و امروز خون شهید سلیمانی، بار دیگر راه حق را  نمایان کرد.

وی در پایان با بیان اینکه تا چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی برنامه‌های ‌ویژه‌ای خواهیم داشت، ابراز کرد: بحمدالله حضور گسترده و با شکوه مردم دارالمومنین همدان در راهپیمایی روز جمعه، در کشور بازتاب گسترده‌ای داشته است و لذا در مراسم های دیگر نیز باید این چنین با شکوه حاضر باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha