شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ خروش ضدآمریکایی خودجوش مردم قم در پی شهادت سردار سلیمانی

حوزه/عضو خبرگان رهبری گفت: آمیخته شدن خون حاج قاسم و ابو مهدی نشانگر وحدت و یکپارچگی جبهه مقاومت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسکر دیرباز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ، با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: نخست شهادت این شهید سرافراز اسلام را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) و همچنین رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می‌نمایم.

وی ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس درراه جبهه مقاومت و رسیدگی به اهدافی که امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب برای عزت جهان اسلام و تمدن نوین اسلامی ترسیم کرده‌اند، به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

عضو خبرگان رهبری بیان داشت: این اقدام جنایت‌کارانه و تروریستی به دستور مستقیم رئیس‌جمهور آمریکا صادرشده که نشان‌دهنده عمق عظمت سردار اسلام است که خبیث‌ترین و شرورترین فرد دنیا دستور می‌دهد که چنین کار جنایت‌کارانه‌ای صورت بگیرد.

وی به بزرگی و شجاعت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: فرماندهان و نیروهای جبهه مقاومت در سراسر دنیا به فرماندهی و هدایت‌های حاج قاسم افتخار می‌کردند به‌طوری‌که در مصاحبه‌ای که ابو مهدی داشته خود ایشان باافتخار می‌گوید که سرباز حاج قاسم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دیرباز افزود: علاوه بر این آمیخته شدن خون حاج قاسم و ابو مهدی به این معنی که در جبهه مقاومت هم در یک مسیر هستیم و برای تعالی بشریت و امت اسلامی تلاش می‌کنیم.

وی تواضع و فروتنی حاج قاسم اشاره کرد و بیان داشت: بااینکه فرمانده لشگر بود و در کنار دیگر فرماندهان خدمت می‌کرد و حتی در خط مقدم حاضر می‌شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دیرباز بابیان این‌که سردار سلیمانی در بین اقشار مختلف مردم نیز دارای محبوبیت بسیاری بود، تأکید کرد: ایشان در جبهه‌های لبنان، سوریه و عراق حضور داشتند و با مردم این کشورها نیز بسیار صمیمانه برخورد می‌کردند

وی افزود: تواضع مهربانی و فروتنی این سردار سرافراز اسلام الگویی برای همگان است چراکه خودش را خادم مردم می‌دانست.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: آرزوی من این است که جوانان جبهه مقاومت هرکدام یک حاج قاسم شده و راه ایشان را ادامه بدهند که قطعاً این اتفاق در آینده‌ای نزدیک رخ خواهد داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha