جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
راهپیمایی کودکان مهد و آمادگی شکوفه های بهار جامعه‌الزهرا

حوزه/ کودکان مهد و آمادگی شکوفه های بهار جامعه‌الزهرا(س) به مناسبت شهادت سردار سلیمانی به سمت مزار شهدای گمنام جامعه الزهرا(س) راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم بزرگداشت و راهپیمایی کودکان مهد و آمادگی شکوفه های بهار جامعه‌الزهرا(س) به سمت مزار شهدای گمنام جامعه الزهرا(س) با اجرای برنامه هایی از قبیل نوحه خوانی، عزاداری، ادای احترام به شهدا و سردادن شعار برگزار شد.

این برنامه با اهدافی همچون تجدید عهد و میثاق با شهدای گرانقدر، بزرگداشت یاد و خاطره شهید سرافراز سپهبد سلیمانی، آشنایی کودکان با رشادت‌ها، شجاعت‌ها و جانفشانی های سردار سلیمانی و تبریک به شهید سلیمانی برای پیوستن به رفقا و شهدای قدیمی برپا گردید.

تثبیت علاقه کودکان به نمادهای اعتقادی و ولایی و ملی، ایجاد علاقه کودکان به شهدا و مخصوصا سردار سلیمانی، بیعت با مقام معظم رهبری و گوش به فرمان ایشان بودن و اعلام انزجار از عاملان جنایت عظیم به شهادت رساندن سردار سلیمانی از دیگر اهداف این برنامه بود.

گفتنی است، مهدکودک و آمادگی جامعه‌الزهرا(س) به عنوان یکی از مهدهای برتر بین‌المللی همواره تلاش می‌کند کودکان را با آموزه‌های دینی و اخلاقی، سبک زندگی اهل‌بیت(ع)، انقلاب اسلامی و اهداف آن و همچنین راه و رسم شهدا و بزرگان آشنا کند.

۳۱۳/۶۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha