سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
یعقوبی

حوزه/ امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها بدانند با شهادت شهید سلیمانی، عَلَم سردار به دست علمداران دیگری همچنان در اهتزاز است، گفت: تبعات این اقدام خواب را از چشمان دشمنان می‌رباید و خون شهدا زوال جبهه استکبار و صهیونیست غاصب را نزدیک‌تر می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با تبریک و تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، به دست شقی‌ترین نوع بشر در عصر حاضر، اظهار کرد: شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نشانه اوج خباثت، ناامیدی و یاس دشمنان در مقابله با سپاه اسلام است.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و خصائل برجسته این شهید بزرگوار، به تبیین مظلوم نوازی و ظالم ستیزی در رفتار شهید سلیمانی پرداخت و افزود: سردار سپهبد قاسم سلیمانی الگوی اخلاص، خداباوری، ولایت مداری و دفاع از مظلومان بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در تبیین ویژگی‌های ممتاز سردار سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به خطبه 38 نهج‌البلاغه، گفت: ایشانمالک اشتر زمان و علمدار سپاه اسلام بود.

وی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها بدانند با شهادت شهید سلیمانی، عَلَم سردار به دست علمداران دیگری همچنان در اهتزاز است، افزود: تبعات این اقدام خواب را از چشمان دشمنان می‌رباید و خون شهدا زوال جبهه استکبار و صهیونیست غاصب را نزدیک‌تر می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به شجاعت، خلاقیت و فکر سردار شهید سلیمانی در جبهه مقاومت، گفت: این روند و رویه از سوی سایر هم‌رزمان این شهید بزرگوار تداوم می‌یابد.

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به نقش محوری سردار سلیمانی در تشکیل جبهه و جغرافیای مقاومت در منطقه، گفت: در واقع جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و جهان رهین تفکر و ابتکار این سردار رشید دنیای اسلام است.

وی افزود: دشمن به این خیال خام که جبهه مقاومت را ضعیف کند، سردار را از ما گرفت، اما سخت در اشتباه است، زیرا ریل مقاومت آماده شده است، فرزندان اسلام در این ریل قرار گرفته، راه را پیدا کرده و دشمنان را شناسایی کرده‌اند در نتیجه راه سردار سلیمانی پر رهرو ادامه می‌یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: اگرچه شهادت این سردار رشید اسلام خسران است، اما بدون شک خون پاک این شهید سرعت زوال اسرائیل را بیشتر کرده و ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد نابودی اسرائیل و جبهه استکبار خواهیم بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha