سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شهید سلیمانی

حوزه/ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی شهادت غرور آفرین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پرافتخار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در پی شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّـهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً

انقلاب اسلامی ایران در طی حیات پرثمر خویش فرزندان رشیدی را در دامن خود پروراند که ارزش‌های و آرمان‌های حاصل از این نهضت بزرگ را با اخلاص و پاکبازی تمام پاسداداری کرده و می‌کنند.

سردار قاسم سلیمانی سردار پر افتخار اسلام ،مجاهد، مدافع مظلومان عالم و ارزش‌های الهی به همراه جمعی از رزمندگان اسلام از جمله فرزند مجاهد ابو مهدی المهندس مورد حمله تروریستی قرار گرفت و به شهادت رسیدند.

او نمونه‌ای برجسته از فرزندان پاکباز انقلاب اسلامی بود که حیات پرثمر خویش را وقف دفاع از مرزهای میهن و جهان اسلام  و ارزش‌های والای انسانی کرد و سرانجام بدست  شقی‌ترین آحاد بشر یعنی آمریکای جنایتکار به شهادت رسید.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی شهادت این سردار پر افتخار اسلام  را  به رهبری معزز و معظم انقلاب، همه مسلمانان و آزادگان جهان و ملت شهید پرور ایران اسلامی و خانواده  آن عزیز تبریک و تسلیت می‌گوید و استمرار راه نورانی این رهروان الهی رادر دفاع از مرزهای اعتقادی و فکری، سرلوحه وظایف خود می‌داند.

313/60

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha