شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیام به رهبر انقلاب

حوزه/ از اولین ساعات روز جمعه و با انتشار خبر شهادت سپهبد سلیمانی جمع کثیری از مردم قدرشناس کشورمان از طرق مختلف، درصدد ارسال پیام خود به رهبر انقلاب درباره این واقعه بودند. به همین منظور پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR اقدام به راه‌اندازی درگاهی برای ارسال پیامهای شما مخاطبان گرامی نموده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از KHAMENEI.IR، در پی آسمانی‌شدن سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیامی «خطاب به ملت عزیز ایران» صادر کردند. پاسخ شما به پیام ایشان چیست؟

بر اساس این گزارش، از اولین ساعات روز جمعه و با انتشار خبر شهادت سپهبد سلیمانی جمع کثیری از مردم قدرشناس کشورمان از طرق مختلف، درصدد ارسال پیام خود به رهبر انقلاب درباره این واقعه بودند. به همین منظور پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR اقدام به راه‌اندازی درگاهی برای ارسال پیام های شما مخاطبان گرامی نموده است.

شما هم می‌توانید با مراجعه به نشانی http://farsi.khamenei.ir/shahid-soleymani پیام خود را به رهبر انقلاب درباره شهادت این شهید والامقام به صورت متن و فیلم ارسال کنید و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

هم‌چنین شما مخاطبین عزیز می‌توانید پیام‌های خود را خطاب به رهبرانقلاب با هشتگ #سلیمانی_آسمانی در حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی نجف زاده IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    2 1
    مولای من گرچه سردار سلیمانی آسمانی شد ولی هنوز سرداران زیادی درخدمت اسلام و ولایت هستند.رهبرم با اشاره ات سرمیدهیم
  • علی صالح وند IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    2 1
    رهبر عزیزم شاید دشمن اشتباه راهبردی مرتکب شد و " انتقام سخت " گرفته خواهد شد، اما دهها سردار جایگزین راه و هدف شهید سلیمانی خواهد شد. ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.
  • جواد محمودی پور IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    1 0
    سردار یکی از بزرگ مردان بود وما میخواهیم از خون ریخت شد سردار انتقام سخت بگیریم من حاظرم ک جان فدای کشورم و مردمم بدهم
  • رضا راد IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    1 0
    رهبر عزیزم درسته یکی از سرداران شما پرپر شدند ، غمت نباشه ، هزاران سردار دیگر جای ایشان را پر خواهند کرد و آماده اند تا به فرمان شما در راه خدمت به اسلام و ایران پرپر گردند .ما نیز همچنان گذشته سرباز شما هستیم و گوش به فرمان شما.
  • غلامرضا آقاملایی US ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    1 0
    با سلام رهبر عزیز و گرامی از خطه شهید عزیزمان ،شهرستان رابر استان کرمان مینویسم ((امرحله اول نتقام سخت بهتر است قبل از دفن شهید آسمانی باشد )) مالک اشتر شما سفیر صلح بود قلبش جایگاه تمام مردم دنیا بود .ما منتظر انتقام سختیم تا قلبمان آرام تر شود .ان شاالله ان شاالله ان شاالله با بسم الله الرحمن الرحیم سرافراز ایران پایدار شما در انتظار آقا امام زمان(ع)
  • بنده خدا IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 0
    سلام رهبر انقلاب اسلامی ام لبیک. لبیک . لبیک. من حاضر به خدمتگزاری هستم لطفا مرا صدا کنید بیام برای خدمت مخلصانه . ببخشید اگه دیر بچه ها به شما گفتند که من خدمتگزارم.