جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حسنی

حوزه / حجت الاسلام عبدالله حسنی گفت: سردار سلیمانی بیش از ۴۰ سال با اخلاص تمام در خدمت نظام و انقلاب اسلامی بود و جبهه مقاومت با حضور سردار سلیمانی جان گرفت.

به گزارش خبرگزاری "حوزه" از اردبیل، حجت الاسلام عبدالله حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های اردبیل در تجمع دانشگاهیان عزادار به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد با اشاره به اینکه، "شهادت" بالاترین درجه انسان است، اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی به پیمانی  که با خداوند بسته بود، رسید. انتظار شهادت یکی از بزرگترین خواسته های هر انسان مومن و ولایتمداری است.

وی ادامه داد: مجاهد فی سبیل الله، اخلاص در عمل، دشمن شناس، بصیر، ولایتمدار و وطن پرستی از ویژگی های این سردار بزرگ بود.ایشان حسین وار و با قدرت تمام وارد سوریه شد و داعش را شکست داد.


وی با بیان اینکه انسان های بزرگ با خدا معامله می کنند به تبیین ویژگی های شهید سلیمانی پرداخت و اذعان کرد: سردار سلیمانی جزو مردان خدا بود و به عهد و پیمانی که با ولایت بسته بود، وفا کرد و در راه نظام و انقلاب اسلامی به درجه شهادت نائل آمد.


رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های اردبیل گفت: سردار سلیمانی بیش از ۴۰ سال با اخلاص تمام در خدمت نظام و انقلاب اسلامی بود. جبهه مقاومت با حضور سردار سلیمانی مقاوم تر شد؛ ایشان به ما درس استکبارستیزی داد.

وی تصریح کرد: مذاکره با آمریکا هیچ معنایی ندارد و هر کس صحبت از مذاکره با آمریکا کند، خائن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha