جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ این عمل تروریستی جنایتکارانه و بزدلانه آمریکا، که نه در میدان رزم بلکه در تاریکی شب و به شیوه ای ناجوانمردانه تحقق یافت، خود نشانگر ترس و هراسی است که این شهید مظلوم بر جان دشمنان مرز و بوم ایران افکنده بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین احمدمبلغی به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
شهادت سرفرازانه سپهبد قاسم سلیمانی را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، همه آزادی خواهان جهان اسلام، و جبهه مقاومت تسلیت و تبریک می گویم و برای این فدایی اسلام و ایران علو درجات را از درگاه کبریائی حضرت حق خواستارم.
این عمل تروریستی جنایتکارانه و بزدلانه آمریکا، که نه در میدان رزم بلکه در تاریکی شب و به شیوه ای ناجوانمردانه تحقق یافت، خود نشانگر ترس و هراسی است که این شهید مظلوم بر جان دشمنان مرز و بوم ایران افکنده بود.
اگر نبود این که این سردار سرافراز، قوی‌ترین نیروی میدان رزم با داعش و پشتیبانان داعش در منطقه بود، این عمل ناجوانمردانه، بزدلانه و تروریستی به او متوجه نمی گشت.
قاتلان شهید سپهبد سلیمانی غافل از آن اند که اگر سلیمانی رفت دهها و صدها و هزارها سلیمانی بر می خیزد و شهادت وی، نقش آفرین تر و الهام بخش تر ظاهر خواهد شد.
عزت اسلام و مسلمین و سربلندی ایران اسلامی را از خدای متعال خواستارم

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha