جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
وفاق المدارس شیعه پاکستان

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان در پیامی به مقام معظم رهبری به شهادت مجاهدان راه حق سپهبد سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین المللی خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان در پیامی به مقام معظم رهبری شهادت مجاهد راه حق سپهبد سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای مدظله العالی

با سلام و تحیات:

شهادت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی و همراهان را خدمت حضرت عالی خانواده آن شهید و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماییم، شهید قاسم سلیمانی یک شخصیت جهانی بود، همواره برای جهان اسلام می‌کوشید و در نابودی تروریست‌ها در افغانستان، فلسطین، لبنان و سوریه... تلاش می‌کرد.

شهادت این مرد بزرگ تمام مسلمانان را غمزده کرد البته مجاهدان اسلام از صدر اسلام تا کنون با اشکال مختلف با این جنایت ها روبرو بوده اند.

دشمنی آمریکایی ها با جمهوری اسلامی اولین بار نیست، بلکه از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون جنایت‌های زیادی را استکبار جهانی به ویژه آمریکا مرتکب شده است و ان شاءالله با دست توانای سربازان اسلام به رهبری حضرت عالی پاسخ مناسب به وقت مناسب مثل سابق دریافت خواهد نمود.

اینجانب از مجدد از طرف آیت الله حافظ ریاض حسین نجفی رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان، علماء و مدارس دینیه پاکستان، به ویژه حوزه علمیه المنتظر و وفاق المدارس شیعه و مومنین پاکستان تسلیت عرض نموده و طول عمر باعزت و توفیقات حضرت عالی را از خداوند متعال خواستارم.

سید نیاز حسین نقوی 

رئیس حوزه علمیه المنتظر پاکستان

نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha