چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید ساجد علی نقوی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رهبر شیعیان پاکستان در پیامی در واکنش به تحریم های قدرت های جهانی علیه جمهوی اسلامی ایران گفت: کرونا به یک بحران جهانی تبدیل شده است، اما متأسفانه جنایات طاغوت و پرچمداران دروغین حقوق بشر به اوج رسیده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رهبر شیعیان پاکستان در پیامی در واکنش به اوضاع فعلی ایران و تحریم های قدرت های جهانی علیه جمهوی اسلامی ایران گفت: کرونا به یک بحران جهانی تبدیل شده است، اما متأسفانه جنایات طاغوت و پرچمداران دروغین حقوق بشر به اوج رسیده است و تحریم های آمریکا در سخت ترین شرایط نشان می دهند که از استعمار جهانی نباید توقع انسان دوستی و خیر داشت باشیم، اگر  سیاست قدرت های استعماری ادامه پیدا کند امنیت در دنیا هیچ وقت محقق نخواهد شد.

وی افزود: سکوت معنادار سازمان همکاری اسلامی بسیار نگران کننده است، احساس می‌کنیم که اکنون هیچ سازمان بین المللی اسلامی وجود ندارد که از کشورهای اسلامی دفاع کند. اما از سوی دیگر تلاش و جرأت مردم قدرتمند و شریف ایران در این شرایط سخت قابل ستودن است. مردم ایران همانند بحران های سابق این بحران را هم شکست خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی گفت: سازمان ملل از لغو تحریم‌های غیر قانونی علیه ایران سخن می‌گوید اما ما خوب می‌دانیم که در برابر آمریکا هیچ اختیاری ندارد و آمریکای جنایتکار کاری را که می‌خواهد انجام خواهد داد.

وی خطاب به مردم ایران گفت: ملت پاکستان در این بحران با مردم شریف کشور همسایه و دوست ایران ایستاده اند، و ایران هم با تدبیر مسئولان و با تمصیم گیری بابصیرت مقام معظم رهبری این بحران را هم شکست خواهد داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha