جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی

حوزه/ مراسم بزرگداشت شهید سردار سپهبد سلیمانی صبح امروز در نمازخانه مرکز خدمات حوزه های علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم بزرگداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبح امروز با حضور رئیس مرکز خدمات و کارکنان این مرکز، فرمانده و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه‌السلام و جمعی از روحانیون حوزه علمیه قم در نمازخانه مرکز خدمات برگزار شد.

مردم ایران بصیرت خود را به رخ دشمنان کشیدند

حجت الاسلام و المسلمین طاهری مدیرکل مرکز خدمات قم در این مراسم ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و فرمانده مقاومت عراق به حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام، علما، حوزه‌های علمیه و نیروهای مسلح گفت: امیدواریم بتوانیم راه سردار سرافراز اسلام را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی کمالاتی داشت که با مالک اشتر مشترک بود، به نامه 13 امیرالمؤمنین(ع) در نهج‌البلاغه به دو تن از امیران سپاه اشاره کرد و گفت: امیرالمؤمنین(ع) فرمودند مالک اشتر را بر شما امیر قرار دادم، از او اطاعت کنید و او را زره و سپر خود قرار دهید. مالک اشتر کسی نیست که در برابر دشمن سستی کند و کسی نیست در آنجایی که شتاب لازم است توقف کند و جایی که توقف لازم است حرکت کند.

مدیرکل مرکز خدمات قم بیان کرد: در نامه 38 نهج‌البلاغه، امیرالمؤمنین(ع) به مردم مصر فرمودند بندگی خدا هنر مردم خداست؛ زمانی که همه می‌ترسند آنها نمی‌خوابند و ساعات وحشت در برابر دشمن توقف ندارند و اقدام می‌کنند و بر دشمنان از شعله‌های آتش شدیدتر هستند. مالک اشتر از شمشیرهای خداست و تیزی این شمشیر کند نمی‌شود و هیچ وقت ضربت او بی‌ثمر نیست.

وی تصریح کرد: امیرالمؤمنین(ع) فرمودند شما مردم مصر را بر خودم مقدم داشتم به خاطر خیرخواهی مالک و سرسختی او برابر دشمن شما.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری ادامه داد: شاید مقام معظم رهبری مردم عراق، سوریه و فلسطین را بر خود مقدم داشتند که حاج قاسم را به فرماندهی سپاه قدس برگزیدند.

وی بیان کرد: امروز می‌توانیم به رهبرمان پیام دهیم که ملت ایران با بصیرت تمام راه مالک اشتر علی و مالک شما را شناخته و می‌پیماید؛ راهپیمایی روز گذشته بعد از نماز جمعه کاملاً خودجوش برگزار شد و کمتر راهپیمایی بوده است که این مقدار جمعیت حضور داشته باشد؛ مردم به راهپیمایی آمدند تا بصیرت خود را به رخ دشمنان بکشند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha