پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار فدوی

حوزه/ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمریکایی ها از صبح جمعه به روش دیپلماسی و ... متوسل شدند و حتی گفتند «اگر می‌خواهید انتقام بگیرید، متناسب با کاری که ما کردیم، انتقام بگیرید»؛ آن‌ها نمی‌توانند چیزی را تعیین کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار علی فدوی در برنامه حاشیه و متن شبکه سوم سیما، اظهار کرد: عملیاتی که آمریکایی‌ها انجام دادند اینگونه نیست که از توانمندی نظامی و فناوری خاصی برخوردار باشد و عملیات آن‌ها از نظر نظامی ارزش چندانی ندارد، ما هم می‌توانیم پهپادمان را بفرستیم و هر هدف متحرکی را با موشک‌های لیزری مورد هدف قرار دهیم.

وی با اشاره به وعده انتقام جمهوری اسلامی ایران از عوامل جنایت ترور سردار قاسم سلیمانی، گفت: آمریکایی‌ها باید منتظر آن انتقام سخت باشند؛ این انتقام سخت موکول به ایران نیست. درست است که حاج قاسم عضو سپاه پاسداران بود، اما جبهه بزرگ مقاومت با جغرافیای وسیع آماده هستند این انتقام سخت را عملی کنند و حتما انجام خواهد شد حتما در بهترین زمان و در بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به پیام آمریکا به ایران پس از شهادت سپهبد سلیمانی، افزود: هرچند از صبح جمعه به روش دیپلماسی و ... متوسل شدند و حتی گفتند اگر می‌خواهید انتقام بگیرید، متناسب با کاری که ما کردیم، انتقام بگیرید؛ اما آن‌ها نمی‌توانند چیزی را تعیین کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha