پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، روز سه شنبه - 17 دی ماه، ساعت 14 در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، صبح امروز در جلسه  ستاد برنامه‌ریزی بزرگداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در دفتر فرمانده سپاه استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به همه ملت مظلوم و مستضعف جهان و پاسداران عزیز، به ویژه فرمانده سپاه استان تسلیت عرض می‌کنم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی  حامی مستضعفان عالم و امیدبخش همه مظلومان و محرومان بودند و زندگی آنها را از ناامیدی و خطر، به امید، امنیت و آرامش تبدیل کردند.

 امام جمعه قزوین با بیان اینکه شهدا برکات بسیاری برای جامعه دارند، اظهار کرد: خداوند فرموده محاسباتی که درباره مردگان دارید، برای شهدا نداشته باشید، چرا که شهید پس از شهادت، اثرگذارتر می‌شود و برکات بسیاری به همراه دارد.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه شهدا برکات بسیاری برای جامعه دارند، خاطرنشان کرد: خداوند فرموده محاسباتی که درباره مردگان دارید، برای شهدا نداشته باشید چرا که شهید پس از شهادت، اثرگذارتر می‌شود و برکات بسیاری به همراه دارد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: دل همه ما قرص است که سردار سلیمانی یک نفر نبود و همه پاسداران عزیز ما در راه ومسیر ایشان گام گذاشته بر داشته و بر می دارند وهمانطور که رهبری تاکید کردند که مقاومت اسلامی را با قدرت بیشتر پیش ببرند. 

یادآوری می شود، مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، روز سه شنبه - 17 دی ماه، ساعت 14 در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha