جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فعالیت های سردار سلیمانی پاسدار اسلام که مالک اشتر زمان و سردار اقتدار آفرین بود را نه تنها در کشورمان بلکه در فراسوی ایران اسلامی باید جستجو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی رزمجو، صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور در بوشهر اظهار داشت: شهید سپهبد سلیمانی اقتدار ملی و بین المللی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایداری بی ادعا برای دین و پرچم غرور برای هر ایرانی بود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: شهید سلیمانی، پویایی را در جبهه های مقاومت ایجاد کرد و با شهادتش آن پویایی و مستشاری تداوم و تقویت بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این شهادت سبب وحدت و انسجام بیشتر دوستان مکتب اسلام در درون و برون کشور خواهد شد تصریح کرد: فعالیت های این پاسدار اسلام که مالک اشتر و ابوذر زمان و سردار اقتدار آفرین بود را نه تنها در کشورمان بلکه در فراسوی ایران اسلامی باید جستجو کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شهید سردار سپهبد سلیمانی نقطه قوت هر ایرانی بود که  انسانیت و شرف را به جهان اسلام هدیه داد و فرزندی مجاهد فی سبیل الله برای آحاد مردم ایران و مظلومان جهان بود.

وی ادامه داد: این شهید مکتب اسلام یار بی نظیر ولایت و مدافع بی بدیل امت اسلام و گنجینه تمام نشدنی هشت سال دفاع مقدس و خط مقاومت بود که حماسه های سترگی را در کارنامه درخشان خدمت پاسداری برای خود و نظام جمهوری اسلامی و کشورهای مسلمان و مظلومان جهان به ارمغان آورد.

رزمجو در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت شهادت خبرنگاران دوران دفاع مقدس گفت: ارزش شهدای رسانه به عنوان سمبل و نماد قدرت فرهنگی جمهوری اسلامی از اهمیت بالا و والایی برخوردار است که تاکنون توانسته اند توطئه های جنگ نرم دشمن را خنثی کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر عنوان کرد: کارکرد امنیتی رسانه ها در جامعه کنونی اهمت غیرقابل انکار یافته و همچنین شرایط خاص ملی و منطقه ای و جهانی و پیچیدگی اوضاع سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر اهمیت کار رسانه ها در عرصه های مختلف افزوده است.

وی ادامه داد: امروز افتخار و میزبانی ۹ تن از این شهدای والامقام را در بوشهر و با حضور خانواده های این شهدا از پنج استان جنوبی خوزستان، هرمزگان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر داریم که با خون خودشان مسیر حرکت رسانه ها را مشخص کرده اند.

رزمجو اضافه کرد: این شهیدان ویژگی های یک فرد رسانه و محتوای رسانه را با خون خود ترسیم نموده اند، به گونه ای که این اصحاب رسانه هستند که می توانند با تلاش و جدیت خود از این مسیر حداکثر استفاده را به عمل آوردند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر عنوان کرد: شهدای غریب رسانه انتشار دهنده پیام های الهی و اهداف و آرمان های انقلاب و شهدا به مخاطبین خود بوده و بر افکار عمومی دنیا نیز تاثیرگذار بوده اند.

وی ادامه داد: رسانه خود یک پیام است، اما شهدای رسانه با انتقال این پیام در ابعاد مختلف و در اعصار و نسل های متعدد تاثیر به سزایی را ایفاء نموده اند.

رزمجو اظهار داشت: ارزش های فرهنگی ما در خون شهدای رسانه متجلی و رقم می خورد و مظهر آرمان های مردم خوب و با وفای ما همین شهدای و به ویژه شهدای رسانه هستند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شهدای رسانه باعث طلوع خورشید بیداری، حاکمیت، مدیریت و تمدن اسلامی برای رسانه ها درونی و برونی در انقلاب و جهان اسلام شده اند.

وی با اعلام این که  افشای ماهیت جهانخواران، ظالمان و جنایت کاران دنیا در حماسه آفرینی های شهدای رسانه تجلی پیدا می کتد، افزود: دفاع از آرمان ها و سیاست های جمهوری اسلامی ایران در فضا و جغرافیای ملی و فراملی و همچنین شکست جنگ نرم و فرهنگی دشمن در خون پاک شهدای رسانه تجلی پیدا می کند.

رزمجو گفت: اتاق فکر شهدای رسانه مقابله و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی سازماندهی شده بود و این شهدای رسانه بودند که تمامی تار و پود اندیشه ها، استراتژی ها و اهداف دشمن را بر علیه انقلاب اسلامی خنثی نمودهاند.

وی عنوان کرد: شهدای رسانه نقشه راه پیشرفت و توسعه کشور را در عرصه منطقه ای و ملی و فراملی ترسیم کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha