چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ اجتماع علما، روحانیون و طلاب شیراز به منظور اعلام همبستگی با جبهه مقاومت و پاسداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، اجتماع بزرگ علما، طلاب و روحانیون شیراز به منظور همبستگی با جبهه مقاومت و پاسداشت نماد مقاومت، سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، در شبستان مسجد جامع شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه علمیه استان فارس در این مراسم با اشاره به اینکه این مجلس به مناسبت پاسداشت شهادت یکی از سرداران خدمتکار به مردم و انقلاب برپا شده است، اظهار داشت: شهادت در اقلیم مسلمین واژه مقدسی است.

مدیر حوزه علمیه استان فارس ادامه داد: امام(ره) می فرماید «شهید به وجه الله نظر می کند»، این تعبیری است که به واقع زیبنده حاج قاسم سلیمانی بود.

وی عنوان کرد: خبر شهادت حاج قاسم جای تعجب نبود، چرا که آسمانی زندگانی می کرد، لذا شهادت مزد و پاداشی بود که بعد از ۶۳ سال خدمت به خلق خدا به دست آورد.

حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی در ادامه با بیان این که خواهیم دید که دست انتقام خدا چگونه دولت های وحشی را به هم خواهد پیچید، افزود: شهادت حاج قاسم نه نخستین شهادت در مسیر اسلام و نه آخرین خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه مجلس امروز، پاسداشت شهدای مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلمیانی و همرزمانش به ویژه شهید ابو مهدی المهندس است، تصریح کرد: چه شد که آمریکا دست به چنین حماقتی زد؟ ۴۰ سال است که پس از پیروزی انقلاب، آمریکا به عنوان سرمدار جبهه جهانی کفر با این انقلاب دشمنی کرد و در دشمنی خود از هیچ توطئه ای فروگذار نکرد.

حجت الاسلام والمسلمین استوارمیمندی ادامه داد: آمریکا در گذشته سعی می کرد گروه هایی را برپا کند که به نیروهای نظام ضربه بزند و همچنین در بخش نظامی جرأت نداشت که این کار را انجام دهد، اما مشاهده کردیم که به ناگاه وارد حمله مستقیم به یکی از افراد ارشد نظام اسلامی شد.

وی خاطرنشان کرد: شواهد متعدد نشان می دهد که شهادت سردار سلیمانی حماقتی بیش از ناحیه رئیس جمهور وحشی آمریکا نبود که دست به چنین کاری زد؛ در سال های اخیر دشمنان در صدد بودند که شعار مرگ بر آمریکا را شعاری ملی، نه بلکه عادی جلوه دهند، اما با شهادت سردار سلیمانی نفرت و خشم و انزجار مردم از آمریکا بیشتر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha