شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه فردوس

حوزه/ امام جمعه فردوس گفت: دشمن تصور نکند، سردار سلیمانی را از ما گرفت، دیگر کسی مانند او نخواهد بود، بلکه قاسم سلیمانی‌های زیادی در کشور جای خالی سردار دلها را پر خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی، امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، در مورد شخصیت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این فرمانده بزرگ در مقابل استکبار جهانی تمام قد ایستاد و نقشه‌های استکبار در سوریه، عراق و ایران را خنثی کرد و این تنها با یک تفکر ناب اسلامی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان قدرت رویارویی با شهید سردار سلیمانی را نداشتند و به این دلیل نیز ناجوانمردانه در نیمه‎های شب ایشان را ترور کردند.

امام جمعه فردوس افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد مقاومت شخصیتی بوده، که بیشترین عصبانیت را برای آمریکای جنایتکار ایجاد کرد و  این شیطان بزرگ نیز بارها به دنبال شهادت شهید سلیمانی بود، که در تاریکی شب این اقدام ناجوانمردانه را انجام داد.

امروز تفکر استکبار ستیزی شهید حاج قاسم در منطقه طنین انداز شده است

حجت الاسلام و المسلمین بابایی تصریح کرد: این شهید بزرگوار،  داعش را که با تمام تجهیزات کشورهای استکبار وارد عراق و سوریه و لبنان برای نابودی هسته اصلی اسلامی آمده بود، بیرون کرده و امنیت در منطقه را ایجاد کرد.

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه تفکر و هدف شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه حاکم است اظهار کرد: امروز در منطقه حاج قاسم نمرده است بلکه درخت تنومند تفکرش یعنی مبارزه با استکبار جهانی و وحدت اسلامی با شهادتش آبیاری شده است.وی ادامه داد: شهادت شهید سلیمانی انقلابی در عراق و ایران ایجاد کرده و سبب وحدت یکپارچه میان ملت‌های ایران و عراق، لبنان و سوریه شده و مردم منطقه بخصوص عراق نیز تصمیم گرفتند، که کشور خود را از لوث آمریکایی‌های جنایتکار پاک کنند.

عراق باید از وجود ناپاکان پاک شود

حجت الاسلام و المسلمین بابایی با بیان اینکه عراق باید از وجود ناپاکان پاک شود، خاطرنشان کرد: یکی از خصوصیات بارز سردار شهید سلیمانی بحث سربازی ولایت و انس با قرآن و اهل بیت(ع) بوده است.

امام جمعه فردوس اظهار کرد: سردار سلیمانی تنها نظامی قبل و بعد از دوران دفاع مقدس بود، که نشان ذوالفقار را از دست مقام معظم رهبری دریافت کرد؛ ایشان یار دیرین رهبری بود، که رشادت‌های زیادی در منطقه انجام داد.

وی با بیان اینکه اخلاص و ایمان به هدف شخصیتی مانند سردار سلیمانی به وجود آورد، گفت: دشمن این تصور نکند، سردار سلیمانی را از ما گرفت، دیگر کسی مانند وی نخواهد بود، بلکه قاسم سلیمانی‌های زیادی در کشور جای خالی آن را پر خواهند کرد.

انتهای خبر/ 16

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha