جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسئول بسیج طلاب آذربایجان غربی

حوزه/ حجت الاسلام مهدوی گفت: ناراحتی ملت ما در شهادت سردار سلیمانی، نشانه عجز و ترس نیست، بلکه دل‌های ما امروز محکم‌تر از گذشته و اراده جوانان ما پولادین‌تر از دیروز شده و مطمئن هستیم هر قطره خون حاج قاسم، سلیمانی‌های دیگری خواهد رویاند.

حجت الاسلام اسماعیل مهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با تسلیت شهادت سرداران اسلام در حادثه تروریستی بغداد اظهار داشت: اقدام آمریکایی‌ها در حمله به خودروی سردار سلیمانی نشانه شدت عصبانیت آن‌ها است و این عصبانیت به خاطر خنثی شدن صدها توطئه و فتنه آن‌ها در داخل کشور و نیز ریشه کن شدن اقدامات ضد مقاومت دشمن در جغرافیای غرب آسیا و نفوذ معنوی فوق تصور ایران عزیزمان، در قلب ملت‌های ستمدیده دنیا است.

وی ادامه داد: ناراحتی ملت ما در شهادت این سرباز ولایت، نشانه عجز و ترس نیست، بلکه دل‌های ما امروز محکم‌تر از گذشته و اراده جوانان ما پولادین‌تر از دیروز شده و مطمئن هستیم هر قطره خون حاج قاسم، سلیمانی‌های دیگری خواهد رویاند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی تصریح کرد: همان‌طور که فرمانده معظم کل قوا فرموده‌اند، زمان بزن در رو تمام شده‌است و اگر یک روز ناو آمریکایی هواپیمای مسافربری ما را زدند و فرار کردند، امروز دیگر این‌گونه نیست و ترامپ یک اشتباه راهبردی انجام داده و به حول و قوه الهی به زودی پاسخ شدیدی را خواهد دید.

وی افزود:  نه مقاومت و نه نیروی قدس سپاه قوامش به یک نفر نیست؛ سید عباس موسوی شهید شد امروز سید حسن نصر الله محبوب دل همه آزادی‌خواهان دنیا است.

حجت الاسلام مهدوی گفت: نیروی قدس بیشتر از چند ساعت بدون فرمانده نماند و حاج اسماعیل قاآنی که سال‌ها همسنگر حاج قاسم است الحمدلله به حکم فرمانده معظم کل قوا سکاندار این نیروی استراتژیک شد.

وی بیان داشت: برای انسان‌هایی چون حاج قاسم سلیمانی هیچ مرگی بهتر از شهادت نیست، و اصلا سزاوار نیست که قهرمانانی مثل ایشان در بستر، دنیا را ترک کنند و شهادت آرزوی دیرینه همه شیعیان است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha