جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در پی شهادت سپهبد سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهدای همراه ایشان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه ایشان به ویژه آقای ابومهدی المهندس بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین

حاج قاسم سلیمانی، سرداری که بار امانت عَلم ولایت را بر دستان پرمهر و مستحکم خود نگه داشت.

دستانی که برای دوستان و فرزندان شهدا سکینه بود و برای دشمنان پتکی که بر سر آنان می کوفت و یکی پس از دیگری از صحنه روزگار محوشان می کرد. دستانی که از علمدار کربلا عباس بن علی به ارث برده بود.

جبهه مقاومت به جایی رسیده بود که فراتر از «سردار» سلیمانی نیاز داشت و امروز با وجود «شهید» سلیمانی گام دوم انقلاب اسلامی را برای فتح نهایی سنگرهای کلیدی جهان آغاز کرد و دست پر مهر و صلابت به جای مانده از حاج قاسم خود دلیلی بر این مدعاست.

با شهادت سردار پرافتخار جهان اسلام و برادر عزیزش ابومهدی المهندس، امروز یک صدایی، امت واحده اسلامی را فرا گرفت و تفکر تربیت شدگان مکتب امامین انقلاب در تمامی عالم جلوه گری خواهد کرد.

برکات شهادت علمدار و مالک ولایت از نگاهی در عرصه داخلی و بین المللی منشا برکاتی خواهد شد.

در عرصه داخلی به اذعان همه گروه های سیاسی انسجام ملی را در پی داشت. اما نکته ای را که جنبش دانشجویی به مثابه کنشگری فعال در رصد و مطالبه آرمان های انقلاب اسلامی دنبال خواهد کرد، انسجام ملی حول فرامین نائب المهدی امام خامنه ای خواهد بود.

جنش های دانشجویی این را اعلام می دارد که انتقام سخت فقط محدود به عرصه نظامی توسط نیروهای مسلح نخواهد بود و ما نگرانی از این عزیزان نداریم و مطمئنیم که همچون گذشته به وقوع خواهد پیوست.

لکن دیگر مسئولان باید به مسیر ناب انقلاب اسلامی برگردند و از لغزش اعتماد سفیهانه خود به آمریکای جنایتکار و هم پیمانان غربی اش اعلام برائت جویند.

انتقام سخت دولت، خروج هر چه سریعتر جمهوری اسلامی ایران از ننگ نامه برجام می باشد که حتی به اذعان حامیان آن روح و جسمی از آن برجای نمانده و غنی سازی 20 درصد که ثمره خون شهیدان احمدی روشن، شهریاری، رضایی نژاد و علی محمدی بود هر چه سریعتر باید از سرگرفته شود.

انتقام سخت مجمع تشخیص مصلحت نظام، پایان دادن به بازی به تعویق انداختن رد FATF  و CFT است.

انتقام سخت نمایندگان مجلس در مقابل صدها طرح غیر ایرانی کنگره شیطان بزرگ، به خود آمدن و تصویب طرح هایی برای خواری آمریکاست که عدم ورود و تبلیغ کالاهای آمریکایی و عدم اجازه تردد کشتی های آمریکایی از تنگه هرمز با پرچم ننگین آمریکا می تواند از جمله آن باشد.

انتقام سخت قوه قضاییه، پیگیری جدی با رویکرد حقوق بشری و حقوق بشردوستانه کنوانسیون های جهانی به دادگاه های بین المللی تا حصول نتیجه است.

انتقام سخت صدا و سیمای جمهوری اسلامی تبیین مواضع و اهداف مقاومت در شبکه های داخلی و بین المللی است.

و بر طلاب، دانشجویان و عموم مردم غیور و بصیر ایران اسلامی است که اجازه ندهند کسانی به اسم عقلانیت، ترس و ذلت را در جامعه ترویج کنند.

انجمن علمی دانشگاه باقرالعلوم شهر کریمه اهل بیت،  ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید شهیدان مقاومت به محضر مبارک بقیه الله الاعظم و رهبری معظم انقلاب، در کنار دیگر دانشجویان، به مثابه سربازان جان بر کف مقام معظم رهبری، علاوه بر حفظ سنگر علم و دانش، رصد و مطالبه خود را مبنی بر انتقام سخت در تمامی سطوح کشور خواهند داشت تا دیگر دشمنان اسلام به خود اجازه چنین جسارتی را ندهند.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha