پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: شهید سلیمانی رزمنده بیدار و جهادگر عرصه های پیکار بود و همیشه در خطوط مقدم دفاع از اسلام و ولایت نقش آفرین بود.

حجت الاسلام مهر آرا، استاد حوزه علمیه قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، گفت: شهید سلیمانی بیشترین کار ممکن را می کرد اما کارهایش را کمتر نمایش می داد و هرگز به کارهایش نمی بالید.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: تاریخ پرافتخار هشت سال دفاع مقدس سرشار از حماسه های ماندگار و سراسر ایثار و گذشت او و همرزمان وی می باشد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار بود و تخصص بالا، طراحی و برنامه ریزی وی زبانزد عام و خاص است، ادامه داد: شهید سلیمانی دلیر مرد جبهه های جنگ و فرماندهی شجاع و دلیر بود که تمام وجودش سراسر از خودگذشتگی و ولایتمداری بود.

حجت الاسلام مهر آرا، با بیان اینکه شجاعت یکی از بارزترین خصلتهای شهید سلیمانی بود، گفت: این شهید والا مقام به معنای واقعی کلمه یک مبارز شجاع و دلاور بود و امروز تمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، همان گونه که در دفاع از تمامیت ارضی کشور و مقابله با تجاوزات دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس آبرومند بیرون آمدند، هم اکنون هم با بصیرت و پیروی از منویات ولایت فقیه همچون سدّ محکمی در مقابله با ترفندهای دشمنان ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: خون پاک شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت مایه خیرو برکت برای اسلام و امت اسلامی است و به طور قطع باعث اقتدار بیشتر انقلاب اسلامی در جهان خواهد شد.

این استاد حوزه در پایان گفت: شهید سلیمانی رزمنده بیدار و جهادگر عرصه های پیکار بود و همیشه در خطوط مقدم دفاع از اسلام و ولایت نقش آفرین بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha