جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها از صبح امروز میزبان صدها هزار نفر از زائرانی است که از استان‌های مجاور به قم آمده و در انتظار استقبال از پیکر پاک شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و هم‌رزمان ایشان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امروز متفاوت‌تر از روزهای دیگر آستان مقدس مملو از زائرانی است که برای استقبال از پیکر مطهر سردار دل‌ها از استان‌های مختلف از جمله مرکزی، اصفهان و البرز به شهر مقدس قم سفر کرده‌اند و اکنون درحال زیارت مضجع شریف بانوی کرامت هستند.

مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی اخیر بعد از نماز جماعت ظهر و عصر امروز در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد و حاضران در این مراسم با نوای سید علی حسینی‌نژاد از مداحان آستان مقدس بانوی کرامت در عزای شهدا به سوگ نشستند.

صحن‌ها و شبستان‌های حرم مطهر مملو از افرادی است که برای نابودی استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار دست به دعا برداشته و از حضرت معصومه سلام‌الله علیها مدد می‌خواهند تا نظام اسلامی بتواند به صورتی در شأن شهداست، انتقام خون آن‌ها خود را از دشمن بگیرد.

هزاران نفر نیز در خیابان‌های اطراف حرم مطهر درحال حرکت به سمت مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) هستند تا آماده برپایی تشییع با شکوه سردار شهید سلیمانی شوند و برخی از صبح در این بلوار مستقر شده و نماز ظهر و عصر خود را در وسط بلوار به جماعت اقامه کرده‌اند.

امروز شهر مقدس قم رنگ و بوی متفاوتی را به خود گرفته است و تصاویر شهدا به ویژه شهید قاسم سلیمانی بر روی در و دیوار این شهر به نمایش گذاشته شده است، هنوز زمان تشییع فرا نرسیده اما مغازه‌ها، ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شده‌اند و همه خود را برای میزبانی از شهدای جبهه مقاومت آماده کرده‌اند.

۳۱۳/۶۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha