جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسین شهسواری

حوزه/ معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، گفت: داشتن پشتوانه قرآنی است که می تواند یک فرد همچون سردار سلیمانی را در مقابل دشمنان اسلام و دین خداوند قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حسین شهسواری، امروز در مراسم آغاز به کار هفتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان اظهار داشت: شهید سردار سلیمانی در مقابله با دشمنان مصداق «اشداء علی الکفار» و در مواجهه با مظلومان و فرزندان شهدا، «رحماء بینهم» بود.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: همین داشتن پشتوانه قرآنی است که می تواند یک فرد همانند سپهبد سلیمانی را در مقابل دشمنان اسلام و دین خداوند قرار دهد.

این استاد حوزوی ادامه داد: کسانی که دست به ترور سردار سلیمانی زدند به حدی زبون بودند که نمی توانستند رو در رو با این شهید مواجه شوند.

حجت الاسلام شهسواری بیان کرد: سردار سلیمانی تنها متعلق به این ملت و نظام نبود، بلکه متعلق به همه جهانیان و آزادگان بود و هر جایی که مظلومی نیازمند کمک بود به یاریش می شتافتد.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در بخش دیگری از سخنان خود به این دوره از مسابقات قرآن کریم اشاره کرد و بیان داشت: حفظ جزء ۳، ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰  قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم از تفسیر آیات جزء ۶ قرآن کریم از جمله عناوینی است که در هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم، شرکت کنندگان انجام می شود.

حجت الاسلام شهسواری تاکید کرد: در این دوره روحانیون و طلاب از جمله ائمه جمعه، جماعات و مدیران، مدرسین و فارغ‌التحصیلان مدارس علوم دینی اهل سنت حضور دارند که در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: تعداد شرکت کنندگان در این دوره ۲۰۵ نفر از طلاب و روحانیون خواهر و برادر اهل سنت استان می‌باشد.

لازم به ذکر است، در دوره ششم ۱۱ نفر از طلاب و روحانیون استان کردستان، به مرحله کشوری راه یافته و ۲ نفر از آنها حائز رتبه‌های برتر شدند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha