شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جوشقانیان

حوزه / حجت الاسلام جوشقانیان، با بیان اینکه دشمنان قسم خورده دست به خطای بزرگی زده‌اند که متوجه عواقب آن نیستند، گفت: دشمن نفهمید که خون سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس چه بر سر آنها خواهد آورد، این خون صدها برابر اثرگذارتر از نفس آنهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام جوشقانیان امروز در مراسم گرامیداشت سردار قاسم سلیمانی در مصلای جمعه شهر چغادک اظهارداشت: همچنان که امام علی(ع) فرمود، شهادت آرزوی همه انسان های پاک و موحد است، انسان های موحد ترسی از مرگ و شهادت ندارند، بلکه آرزوی آن را داشته و مشتاقانه به استقبالش می‌روند.

مسئول تفحص سیره شهدا در قم، با بیان اینکه این اعتقاد برگرفته از فرهنگ فاطمی، علوی و محمدی است، گفت: جنگ در اردوگاه موحدان برابر مستکبران و ظالمان و دشمنان قسم خورده اسلام همواره بود و حتی اگر کوتاه بیاییم آنها هیچگاه دست از سر ما بر نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه دشمن خواستار دست کشیدن ما از ارزش ها است گفت: در هماوردها دشمنان هیچگاه نتوانستند به اهداف شوم خود برسند و هرچه جلوتر آمدیم اردوگاه موحدان منسجم تر شده است.

 حجت الاسلام جوشقانیان با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: دشمنان قسم خورده و در راس نظام سلطه آمریکای جنایتکار دست به خطای بزرگی زده‌اند که متوجه عواقب آن نیستند.

مسئول تفحص سیره شهدا در قم، بیان کرد: دشمن نفهمید که خون سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس چه بر سر آنها خواهد آورد، این خون صدها برابر اثرگذارتر از نفس آنهاست.

وی با بیان اینکه آمریکا و انگلیس با ایجاد اسلام قلابی به اهداف خود نرسیدند، اظهارداشت: امروز بیش از 400 میلیون شیعه در عرصه جهانی پیام انقلاب اسلامی را منتقل کرده و آن را جلو می برند. بحمدالله ما در وضعیتی قرار گرفته‌ایم که نظام سلطه میلیاردها دلار را هزینه کرده تا پیوند عمیق ایران و عراق را سست کند، اما امروز دیدیم که خون حاج قاسم و ابومهدی این پیوند را عمیق‌تر کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha