جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدان مقاومت

حوزه/ پیکرهای پاک شهید سردار سلیمانی و همرزمانش با هلی کوپتر به قم منتقل می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، پیکر های پاک شهید سردار سلیمانی  و همرزمانش با هلی کوپتر به قم منتقل می شوند.

بر اساس این گزارش: با توجه به استقبال میلیونی مردم تهران از سردار بزرگ سپاه پاسدران انقلاب اسلامی و همرزمانشان، و کندی حرکت کاروان حمل پیکرهای پاک این شهدا در میان انبوه جمعیت، مراسم  تشییع در قم با ساعتی تاخیر برگزار خواهد شد.

قرار بود مراسم تشییع ساعت 14 از حرم حضرت معصومه(س)  از طریق بلوار پیامبر اعظم (ص)به سمت مسجد جمکران تشییع شود که این مراسم با ساعتی تاخیر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کمال IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    1 0
    [فرستاده شده از کمال] شرح برنامه‌ریزی غلط تشییع سردار سلیمانی در قم متولیان برگزاری مراسم تشییع نمیدونم شورای هماهنگی تبلیغات هست یا شورای تأمین، هرکسی هست با مراسم دیروز ثابت شد که صلاحیت این پست رو ندارن و باید هرچه سریعتر این جایگاه رو به افراد ذی‌صلاح واگذار کنن واقعا برنامه‌ریزی ضعیف نبود بلکه شرم‌آور بود چرا که با داشتن تجربه تشییع در اهواز و مشهد و تهران، تشییع قم با 5 ساعت تأخیر انجام شد واقعا بعضی وقتها میشه گفت اگر قرار باشه کاری انجام بدیم که این حرکت منسجم مردمی رو تضعیف کنیم، چیکار کنیم؟ از این برنامه‌ریزی بهتر نمیشد ضربه زد بنده ساعت 2 آمدم برای تشییع تا ساعت 6 میدیدم سیل جمعیت در مسیر 7 کیلومتری بلوار پیامبر اعظم ص از حرم به طرف جمکران در حرکت هست بعد که جمعیت رفت دید جمکران خبری نیست و خسته شد از ساعت 6 شروع کرد به برگشتن و باز خیل عظیم جمعیت به همراه تشییع جنازه به جمکران برگشت ثمره این برنامه‌ریزی این بود که بخش زیادی از جمعیت خسته شدن و در این رفت و برگشتها به منزلشون رفتن بخش زیادی هم در منازل منتظر بودن ببینن که جنازه کی میاد که همون موقع بیان در واقع به لطف برنامه‌ریزی این آقایون، نشد که تمام جمعیت به طور منسجم و در یک زمان دور هم جمع شود و جمعیت متفرق و پاره پاره شد و زمانی که شهدا در حیاط جمکران بودن، توقع این بود که کل حیاط مملو از جمعیت باشه، ولی متأسفانه تقریبا دو سوم حیاط پر بود بنده ثوابم رو از خداوند متعال میخوام ولی ساعت 2 که برای تشییع آمدم ساعت 12 شب به منزل برگشتم نه شعار درستی داده شد نه بلندگوها در مسیر فعال بودن یکی دوتا ماشین فقط تو این سیل جمعیت شعار میدادن شعارها اکثرا مردمی و خودجوش بود چرا واقعا متولیان نمیخوان قبول کنن که صلاحیت مدیریت در این امور رو ندارن؟ چرا نمیخوان عرصه رو به دست کسانی بدن که فهم اجتماعی دارن و میتونن برنامه‌ریزی درست انجام بدن؟ وقتی اعلام شد ساعت 2 تشییع آغاز میشه، خانوم بنده گفت محاله که بتونن تو این ساعت برنامه رو شروع کنن؟ خانم بنده فهمید ولی اینها نفهمیدن ما چقدر ظرفیتها رو به خاطر این مدیریت ناصحیح از دست میدیم خدا میدونه...