جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بانوان تفتی

حوزه/ رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: به برکت خون سردار سلیمانی، اتحاد و همبستگی در امت اسلام قوی تر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، کاظم مشهدی بافان، رزمنده سال‌های دفاع مقدس، پیش از ظهر امروز در جمع بانوان سوگوار تفتی در مدرسه علمیه ام ابیها(س) شهر تفت، با تسلیت و تبریک شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و عموم دوستداران این شهید اظهار کرد: اربعین ها مرهون زحمات سردار سلیمانی است.

وی افزود: سردار سلیمانی ۴۰ سال به صورت شبانه روزی برای اسلام دوید و هر روز که از خانه بیرون می رفت، خانواده‌اش نمی‌دانستند آیا برمی گردد یا نه؟

رزمنده هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: نشان «ذوالفقار» که بالاترین  نشان نظامی است از سوی رهبر معظم انقلاب روی سینه حاج قاسم نصب شد و امام خامنه ای پیشانی او را بوسید.

مشهدی بافان گفت: به برکت خون سردار آسمانی ما، اتحاد و همبستگی در امت اسلام قوی تر شد وخونش ریخت تا راه کربلا بسته نشود، تاهمه امت بیدار و آزاده و هم صدا با هم برای انتقام سخت برنامه ریزی کنند.

وی ادامه داد: بعد از مذاکره (برجام) که هیچ سودی نداشت؛ دشمنان اسلام دو سردار مقاومت از دو کشور اسلامی شهیدان سلیمانی و ابومهدی را به شهادت رساندند، ولی باز برخی به دنبال مذاکره هستند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس، با اشاره به اینکه شهادت مسیر وچراغ برای ما و درس آموز است، خاطر نشان کرد: ای حوزویان، هدف اصلی شما باید هدایت جامعه باشد، آیا شهدای ما نفمیدند چه می کنند؟ چه می خواستند؟ والان ما چه می خواهیم؟ ما امروز باید انتخاب کنیم و عزاداری ما فقط گریه تنها نباشد.

مشهدی بافان، بانوان تفتی  را به «بصیرت» فراخواند و افزود: دست شهید روی زمین برای بیعت ما با ایشان ماند و امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا علی الخصوص شهید سلیمانی باشیم.

در پایان، با حضور یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) شهر تفت، با  ذکر مصیبت اباعبدالله الحسین(ع)، حضار در مصیبت امام حسین(ع) و یارانش و نیز شهادت سردار سلیمانی گریستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha