جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 880398
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
سردار شهید سلیمانی

حوزه/ طلاب خواهر شهرستان ماکو با برگزاری مجلس عزا یاد خاطره سردار سلیمانی را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، مراسم سوگواری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور کادر و طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان ماکو و عموم بانوان انقلابی، امروز در مسجد علی بن ابی‌طالب(ع) این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ نبی نصرالله زاده، در این مراسم با بیان این‌که سردار قاسم سلیمانی یار و مطیع رهبر و ولایت بود، اظهار داشت: همان‌گونه که مالک اشتر مطیع امامش بود، سردار سلیمانی هم از منویات رهبری در استکبارستیزی تبعیت کرده و دشمن را از ممالک اسلامی دور کرد.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم دوباره تاریخ تکرار شود و امام جامعه تنها بماند، از این رو همه باید با حفظ وحدت، مقاومت در برابر دشمن را ادامه داده و از آرمان‌های انقلاب اسلامی محافظت کنیم.

مسئول کانون پیشکسوتان جهاد و شهادت ماکو، تواضع، ساده‌زیستی ولایتمداری را از شاخصه‌های سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: این‌که سردار سلیمانی در وصیت‌نامه خود نوشته است «بر روی قبرم لفظ سرباز را بنویسند» نشان از اوج تواضع این مجاهد فی سبیل الله دارد.

 نصرالله زاده در پایان گفت: تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار سلیمانی برای حفظ انقلاب اسلامی و امنیت جهان اسلام بود و امروز دشمن به خیال خود می‌خواست با شهادت این سردار دوباره جنگ دینی و اعتقادی را در منطقه شعله‌ور کند، اما بداند انتقام سختی در انتظارش خواهد بود.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha