جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: نباید انتقام سخت را در حدّ زدن چند موشک به چند پایگاه آمریکایی و کشتن چند سرباز مفلوک آمریکایی تقلیل داد! بلکه انتقام بزرگ و سخت یعنی اقدامی که به اخراج آمریکا از منطقه منجر و زوال اسرائیل پلید را نزدیک‌تر سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز در مراسم گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به شخصیت برجسته این شهید، اظهار کرد: امام خامنه‌ای، در مورد سردار سلیمانی از تعبیر شهادت بزرگ استفاده کردند و در این باره چند نکته گفتنی است ازجمله اینکه شهادت سردار سلیمانی به جهت نقشی که ایفا خواهد کرد، بزرگ بوده و بزرگ‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه مصیبت و فقدان بزرگِ از دست دادن این شخصیت کم‌نظیر است، افزود: همچنین تأثیر بزرگ و عمیق این شهادت در مردم، به‌خصوص نسل جوان و همه مردم دنیاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: نکته دیگر در این توصیف رهبری آن است که «انتقام بزرگ» این شهادت بزرگ است که باید پیکر فرتوت و کثیف استکبار را بلرزاند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، اظهار کرد: انتقام سخت و سخن گفتن درباره زمان و مکان و ویژگی‌ها و گستره آن، یک کار تخصصی است نباید در این باره اظهار نظرات احساسی انجام شود.

وی افزود: نباید انتقام سخت را در حدّ زدن چند موشک به چند پایگاه آمریکایی و کشتن چند سرباز مفلوک آمریکایی تقلیل داد، بلکه انتقام بزرگ و سخت از خون شهید سلیمانی یک انتقام راهبردی است؛ یعنی انتقامی که به اخراج آمریکا از منطقه منجر شود و زوال اسرائیل پلید را نزدیک‌تر سازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه انتقام راهبردی یعنی باید گام پنجم کاهش تعهدات هسته‌ای سریع‌تر برداشته شود، اضافه کرد: انتقام سخت یعنی باید اسرائیل کابوس شهادت سلیمانی را همواره همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: انتقام سخت، یعنی گفتمان مقاومت فعال به‌عنوان گفتمان برتر خود را بر آمریکا و اذناب آمریکا تحمیل کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه انتقام سخت یعنی ایران انقلابی از موشک‌ها و ابتکارات جدید خود در تقویت بازدارندگی دفاعی سریع‌تر رونمایی کند، خاطرنشان کرد: البته یک بُعد از انتقام سخت هدف قرار دادن پایگاه‌ها و منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه توسط همه رزمندگان مقاومت در همه جای منطقه است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha