جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حسن پور اکبر

حوزه/ حجت الاسلام پوراکبر با انتقاد از برخی افراد که بحث مذاکره با دشمن را مطرح می‌کنند، گفت: آن افرادی که به فکر مذاکره هستند، بدانند مورد بغض مردم قرار گرفته‌ و در فرصت متقضی، پاسخ آنها نیز محکم داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام حسن پوراکبر، امروز در مراسم گرامیداشت سپهبد سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان، که در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان چایپاره برگزار شد، اظهار داشت: اخلاص حاج قاسم سلیمانی باعث شد که در بین مردم محبوب شود.

وی ادامه داد: هدف الهی و خالصانه وی نه فقط برای مردم ایران بلکه برای امت اسلامی بوده و این خیال خام منافقان و خیانت کاران است که به جای انتقام خون حاج قاسم به فکر مذاکره هستند.

عضو هیئت امنای مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) چایپاره، تصریح کرد: ترامپ بزرگترین اشتباه تاریخی خود را در ترور سرداران مقاومت مرتکب شد و بعد از تشییع و خاکسپاری حاج قاسم سلیمانی، انتقام از نظامیان آمریکایی و دفن آن‌ها در منطقه شروع می‌شود.

وی در پایان با انتقاد از برخی افراد که بحث مذاکره با دشمن را مطرح می‌کنند، گفت: آن افرادی که به فکر مذاکره هستند، بدانند مورد بغض مردم قرار گرفته‌ و در فرصت متقضی، پاسخ آنها نیز محکم داده خواهد شد.
 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha