جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هادی صادقی معاون قوه قضائیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین صادقی در خصوص اقدامات حقوقی و قضایی قوه قضائیه در حادثه تروریستی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این اقدام آمریکا از همه جهت مخالف قوانین بین‌المللی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمان، حجت‌الاسلام و المسلمین هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضائیه، در حاشیه مراسم تشییع و تدفین سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان در خصوص اقدامات حقوقی و قضایی قوه قضائیه در حادثه تروریستی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر همرزمان بیان کرد: اینکه چه اقداماتی می‌توان انجام داد، یک بحث و اینکه این حادثه را با اقدامات قضایی می‌توان پیگیری کرد یا خیر، بحثی دیگر است.

وی افزود: این حادثه ابعاد بسیار بزرگ سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی دارد و جنگ بزرگ بین تمامیت کفر و ایمان است. این اقدام آمریکا از همه جهت مخالف قانون بین‌الملل است؛ یک مقام رسمی در خاک کشور ثالث مهمان بوده و با عملیات تروریستی به شهادت می‌رسد که این موضوع قابل پیگیری است و باید به محکومیت آمریکا منجر شود.

معاون فرهنگی قوه قضائیه ادامه داد: دولت ایران کار مناسبی انجام داد و گام پنجم را در مسائل هسته‌ای برداشت؛ اما این آغاز راه است و کارهای اصلی این است که ملت‌های منطقه متحد و خون‌های عزیز موجب اتحاد همه ملت‌های مظلوم منطقه گردد و نفرت جهانی علیه آمریکا ایجاد شود و به حرکات خودجوش مردمی مبارزه با آمریکا  و مولود نامشروع آمریکا یعنی اسرائیل و اخراج آمریکا از منطقه تبدیل شود و به کمتر از اینها نباید قانع شویم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha