سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام سرایی

حوزه/ حجت الاسلام سرایی گفت: دشمن بداند سردار سلیمانی یک فرد نیست بلکه مکتبی همیشه زنده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، امروز در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان، که در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: این که امام امت (ره) فرموده‌اند، مردم ایران از امت زمان رسول خدا بالاتر است یک حقیقت بوده و حضور ده‌ها میلیونی مردم در تشییع سردار سلیمانی گواهی بر این سخن است.

وی ادامه داد: از دست دادن سردار سلیمانی بسیار سخت است، اما مردم ایران و دیگر مسلمانان، تشنه و شیفته شهادت بوده و به خوبی می دانند که سردار به آرزوی خود رسیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: این مردم ده‌ها میلیونی که امروز در تشییع جنازه سرداران مقاومت به پا خاسته‌اند برای مقابله با آمریکا قیام کرده‌ و به یقین دشمن توان مقابله با آن‌ها را ندارد.

وی ادامه داد: در بین نیروهای دشمنی هیچ فردی هم‌تراز سردار سلیمانی وجود ندارد و انتقام مردم مسلمان و جبهه مقاومت از دشمن بسیار دردناک خواهد بود.

حجت الاسلام سرایی با بیان این‌که هدف آمریکا از به شهادت رساندن سردار سلیمانی وارد کردن دوباره داعش به منطقه است، تصریح کرد: آمریکا به خیال خود فکر می‌کرد با شهادت سردار سلیمانی مقاومت پایان می‌پذیرد، غافل از این‌که در جهان اسلام هزاران سردار سلیمانی تربیت شده است.

وی افزود: شهادت و رسیدن به شهدای انقلاب اسلامی پایان ماموریت شهید سلیمانی بود و دشمن بداند سردار سلیمانی یک فرد نیست بلکه مکتبی همیشه زنده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تاکید کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی و علنی شدن دشمنی آمریکا با مردم ایران، ملت نباید اجازه دهد که بار دیگر برخی‌ها دم از مذاکره با آمریکا بزنند.

وی، ساده‌زیستی، اخلاص و نهراسیدن از دشمن را از خصوصیات بارز سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: حاج قاسم نمونه بارز تربیت یافته مکتب امام امت بود و در مکتب امام خمینی(ره) تسلیم در مقابل دشمن معنایی ندارد.

حجت الاسلام سرایی در پایان گفت: سردار سلیمانی اهل شعار نبود و به هر آنچه می‌گفت عمل می‌کرد و همان‌گونه که وعده داده بود، داعش را از بین برد و در راه مقاومت هیچ وقت کوتاه نیامد و به دشمن باج نداد و چون عباس(ع) وفادار به امام زمانش شد، به شهادت رسید.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha