جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار مجیدی

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: سردار سلیمانی امروز مختص به ایران نیست و نامش علاوه بر اینکه در سراسر ایران به گوش می‌رسد در کشورهای مختلف جهان نیز ورد زبان‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان، در نشست خبری که پیش ازظهر امروز در سالن جلسات سپاه انصارالحسین علیه السلام برگزار شد با بیان اینکه خبر رحلت امام(ره)، شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، شهادت شهید رجایی، شهید باهنر و فرماندهان دفاع مقدس تا جبهه مقاومت را شنیدیم، اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی خبرهای غم انگیز بسیاری شنیده بودیم اما مردم تمام توان خود را گذاشتند تا این مشکلات را پشت سر گذاشتیم تا اینکه خبر شهادت سردار سلیمانی به گوش ما رسید.

 وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در تبعیت از رهبری در بین نیروهای نظامی زبانزد بود، اضافه کرد: قطعاً شنیدن این خبر برای ما بسیار دشواراست اما این شخصیت برجسته و انقلابی ۴۱ سال مجاهدت کرد و به عنوان یک الگو برای نظام اسلامی در جامعه انجام وظیفه می کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام همدان با تاکید بر اینکه امروز این شهید بزرگوارمختص به ایران نیست و یاد و نامش در کل جهان ماندگار است، عنوان کرد: امروز نه تنها در کشور جایی نیست که نام این سردار شهید را نبرند بلکه در کشورهای مختلف جهان نیز مردم نام او را زمزمه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه به درخواست خانواده‌های شهدا مراسم‌های مختلفی در کل استان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: همزمان با تدفین شهید در کرمان، فردا ساعت ۱۰ صبح برای قدرشناسی از این رزمنده بزرگ اسلام با حضور هیئت‌های مذهبی و آحاد مردم مراسم باشکوهی در همدان برگزار می شود.

سردار مجیدی با بیان اینکه  از آن جایی که هر ساله شهیدی را معرفی می کردند تا نام آنها در خاطره‌ها جاودان شود، تشریح کرد: امسال نیز در سطح شهرستان‌ها به خصوص شهید شاخص استان شهید اسلامیان که مدیر و مدبر برای انقلاب اسلامی بود معرفی شد.

وی در خصوص  خانواده این شهید بزرگوار یادآوری کرد: شهید اسلامیان خانواده با برکتی بود دو تن از برادرانش در انقلاب شهید شدند این خانواده قطعا برای شهر ما همدان برکت بودند و با توجه به نقش موثری که داشتند جزء فعال ترین نیروها به حساب می‌آمدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام همدان از نگارش کتابی در خصوص این شهید گرانقدر خبر داد و افزود:  ان‌شاءالله این کتاب توسط سردار حسام نگارش می شود.

سردار مجیدی تصریح کرد: ۱۹ دی مراسمی برای این شهید پیش بینی شده که همزمان با شب هفت شهید سلیمانی در حسینیه امام(ره) برگزار می شود.

وی ادامه داد: سخنران این برنامه در شب هفت سردار سلیمانی، سردار شادمانی فرمانده شهید اسلامی و همرزم شهید قاسم سلیمانی است که درخصوص این دو شهید گرانقدر مطالب خوبی را بیان می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha